Badrum
När jag var i badrummet så poppade Julio Iglesias ex upp Isabel Preysley och jag kom att tänka på när hon gifte om sig så byggde de ett nytt hus med 14 badrum!
De måste ha slagits om badrummet när hon bodde hemma.
Hur har ni det?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Vi har ett badrum med toalett. Sedan så har vi en liten gästtoa där katterna får ha sin låda. Där har vi en kattlucka så att dörren inte ska behöva vara på glänt.
Detta är vårt första boende som faktiskt har två toaletter. Vi hade egentligen varit i mycket större behov av det förr då vi var fler hemma.
Ett gammalt hus vi bodde i så var i alla fall toan separerad från badrummet vilket var ganska trevligt och praktiskt.
/Maria
Visst är det bra när de är separerade men svårt att ha i ett litet hus. Smart med kattdörr.Under vintern får mina katter ha lådan gömd i hallen och har också kattdörr.
Det där med kattoaletter är en hel historia för sig.
Ett nödvändigt ont även för kissarna.
Känner en kvinna som har kattoan i köket
/Maria

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har ett badrum och en toalett där också min kattlåda står.
Kattoan i köket låter lite märkligt
Här finn bara ett badrum och där finns även tvättmaskin och torktumlare.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Vi har världens minsta badrum tror jag.. Man får precis plats två personer men om den som är innerst ska ut måste den andra krångla en massa eller gå ut så den andra kommer förbi. Men det är ganska okej, vi är ju bara två en så länge.
Katternas låda får inte plats där inne så vi har två riktigt stora lådor i vardagsrummet och datarummet.. Rasmus har gömt dem. =) Tog en gammal brudkista och byggde in en plastback i och sågade ett hål på sidan och satte kattlucka. Så de klättrar snällt in där och gör det dom ska.. Inte så mycket grus då det stannar inne på dörrmattan som vi satt framför backen och man ser inte att det är en kattlåda =)
Så smarta ni är!
Det enda min man,Lasse, gör uppe i badrummet är morgonkissa.
Vi har en toa på nedre plan och en dusch i groventren.
Vår kisse,Lusse,kissar och bajsar medtadels ute men har en låda i tvättstugan…..
Vi har badrum/tvättstuga med badkar direkt till vänster i entrén på nedre plan och en toalett/dusch på övervåningen. Kattlådan är av typ "hundkoja" och den står under zinken mellan tvättmaskinen och varmvattenberedaren i badrummet.
Vår katta kissar ute, men nr 2 kommer hon in och gör, så därför köper vi den dyra luktdödande kattsanden, funkar jättebra. Annars kan man storkna när katten gjort sitt och man ska in där precis efteråt.
#9 Håller med. Dyr luktdödande sand är helt värt pengarna.
Nu när våren kommer så går vår ena katt ut men inte den andra så det blir att tömma låda ändå.
/Maria