God dag 27 mars
Så mysigt igår med alla tända ljus och idag sommartid..det händer lite av varje.
Jag var uppe kl 5 igen.
Det ser ut att vara grått idag.kanske lika bra att lägga sig igen!
Önskar er en lugn och fin dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Här är en till som var uppe tidigt! Har kollat premiären på Formel 1 säsong i Australien.
Kallt inatt också…-8! Solen verkar inte veta hur den ska ha det idag, hoppas den föredrar att visa sig!
Ha en fin söndag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Gos dagens i Burken.
Här i min del av landet lyser solen. i Går kväll var det stjärnklart, så vackert.Men kalt.
Ni får ha en fin dag där ute.Det skall jag ha.
har inget planerat med det ger sig.Händer alltid något..

Lena.P är jag i verkliga livet.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!!! Solen framme, det börjar bli en bra vana nu. Ont i fötterna efter gårdagens utgång, blåsor under fötterna, hade nya skor. Inte kul men jag ville vara fin. Nu ska jag jobba fyra nätter tills på fredag morgon. Höll knappt på att komma ihåg att ställa fram klockan i natt. Hoppas ni alla får en bra dag!!! Kram
God förmiddag.
Dagen tas som den kommer för mig.
Ha det gott
Solhälsningar från Karlstad till er alla

God förmiddag!
Här lyser solen men vinden är kall så promenaden får vänta till senare.
Blir en lugn dag med diverse småpyssel.
Ha en fin söndag!
Godmorgon. Det här är en dag som försvinner fort för en timme är borta. Klockan, enligt den nya tiden, är redan kvart över elva, suck. Ska kanske gå ut i trädgården en stund men det är nollgradigt och blåsigt ute.
HA EN FIN DAG
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God förmiddag!
Grått här idag, känner mig trött eftersom jag somnade så sent igår, men var vaken tidigt. För lite sömn.
Fin söndag till er
God eftermiddag 
Här är soligt, 4 plusgrader och kallt som f*n rent ut sagt, jag fryser mer i den här vinden än vad jag gjorde när det var 20 minus.
Igår var vi ute och letade vårtecken med fyrhjulingen jag och pojken, men det gick inte att ta sig fram utanför vägarna - för mycket snö kvar fortfarande. Vi såg några nyanlända "storfåglar" dock, sångsvanar, grågäss, kanadagäss och tranor.