God morgon måndag 21 mars
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej och god morgon på Er!!! Grått väder, 3°. Hoppas solen kommer idag. Ha nu alla en bra dag!!! Kram Lisa
God morgon Flisan och alla andra som tittar in!
Grått också här men det gör inte så mycket , huvudsaken är att det är varmgrader. Önskar er en bra start på veckan!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Morrn!
Grått här med men ser liiite ljusare ut ner mot stan. Hoppas på sol där för det blåser alltid där o mina bihålor gillar inte vinden. Går alltid ut o går med min brukare o är glad om jag slipper få ont. Dessutom alltid trevligare med sol!
Jobbardags igen men kortdag idag. Åker buss till o från o för att slippa tvekörning för att hämta mig o sedan barnen hos dagmamman, tar jag en senare buss hem två av tre dagar. Det ger i snitt 2 h övertid/v…har jag tur kan jag baka in dem i ledsagning. Idag ska jag dock försöka komma iväg med den som går kl 14, blir alldeles för många h denna månad annars. Blir bättre till sommaren för då kan man sätta sig på en bänk i solen med en glass o slappna av jobbet ett tag innan bussen går, svårare när det är -25 grader!
Önskar er en finfin måndag! 
Flisan Cristine MaMa o alla ni andra som kommer in under dagen.Önskar jag en fin Måndag där ute.
Grå väder har vi här….Men i natt så kom Månen fram.Den är ju så Vacker.
Ja ha det så bra där ute..

Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon 
Även här är det mulet idag, temperatur runt noll, men vad tusan det är ju måndag och då är det väl bara passande så(?).
Godmorgon!
Gråväder här också, och dis/dimma. Hälften av snön som kom i fredags är borta nu, hoppas de där 10-12 plusgraderna dyker upp som det lovats till veckan.
Idag blir det en tur till granngården för att köpa mer mat till rådjuren.
Ha det bra idag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Här är det några plusgrader men mulet och grått.
/Maria
Godmorron!
Solen försöker ta sej fram. Temperaturen på plussidan.
Idag ska jag på synfältsundersökning. Brukar bli väldans trött efteråt.
Men det får väll gå, det måste gå!
Passar på att handla lite!
Ha det bra alla där ute!
God förmiddag.
Växlande molnighet idag.
Ha en bra dag

God förmiddag.
Här försöker sola leta sig igenom molntäcket, jag får stanna hemma idag, så ont i halsen. Får ta Enchinaforce, det brukar hjälpa
Ha en fin dag….
Ilar in som hastigast och önskar alla en härlig dag 
Zabelle
Hej,
solen skiner här och jag håller på att krypa ur skinet av nervositet.. Ska ha betyg samtal över telefon med min lärare idag och jag tycker det är så obehagligt att prata över telefon när det gäller sånt här. Uscha, kan ju inte se människan jag pratar med.
Sen kursen jag gått, ehm.. det har bara varit en "glida igenom" kurs då jag lägger all min energi på ekonomi kurserna. Detta är webbdesign och jag har väl mer eller mindre bara glidigt igenom. Gjort det man ska men inte öppnat boken. =/ Dumt jag vet, men proven har funkat endå och uppgifterna har blivit gjorda.. Men nu är jag nervös, kommer inte kunna svara på hans frågor.
Men ett djupt andetag och ringa honom sen får jag ta itu med resten av dagens måsten.
Jag längtar så efter ett riktigt jobb nu så jag slipper skolan..
Kram på er!
tittar in lite hastigt och ropar hej.
Har ägnat dagen åt att försöka få fart på den andra datorn som sonen använder. Den har gått i strejk och jag är rätt ringrostig när det gäller att få fart på windows - men skam den som ger sig.
ha en fortsatt fin måndag alla! 

Maggan.Haaa.
ja då vill jag bara önska er alla en fin kväll.
Solen har kommit på besök här.Härligt.

Lena.P är jag i verkliga livet.
Godafton. Dagen startade så snabbt här så jag hann knappt kasta in gröten i hålet i ansiktet.. Nu ska jag lägga mig i badet och koppla av lite.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God kväll!
Härligt att det är vårdagjämning, mulet och blåsigt men det gör inget, solen kommer, om inte i morgon så nån annan dag
Vackra blommor chik.
Ha det gott alla!