Foton!
Många är de som har familjefoton från både levande och döda på både väggar, skåp och i bokhylla, är du en av dem?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nope, jag gillar inte att ha foton på väggar och hyllor.
Har ett enda kort på sonen i sovrummet dock.
/Maria
Jag älskar foton och jag fotar allt och alla jämt.. Fast har inte så mycket på väggarna faktiskt. Har dem i fotoalbum som jag plågar folk att titta i =)
Bilder på mig och Rasmus har jag några i hyllan sen ett par på mig som jag fick köpa efter att vi lekt model en dag. Blev sminkade, stylade och fotade.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
De enda foton jag har hängande på väggen är på baarnbarnen. De har vars en ram med plats för många bilder. De älskar att se sig själv som bebisar och jag tycker det är kul att uppdatera med nya foton.
Alla andra foton spar jag i en egen hårddisk.
Zabelle
Ställer fram några kort på svärfars o min mor o far överst på bokhyllan emellanåt + vårt bröllopskort. Det är bara Sonen av våra 3 barn som kommer ihåg farfar o mormor, farmor dog långt före vi fick honom (som är äldst) o Mellis var bara 4 år när mormor dog. På så sätt får de iaf en liten koppling till de gamla. Som tur är lever morfar än men han har alzheimers, rejält glömsk nu o orkar inte med barnen så länge pga andra handikapp.
Sedan har jag en stor plats mitt i hyllan där det står bilder på barnen i olika åldrar samt på min systers barn. Minstan älskar att stå där o titta.
Jodå..jag har gamla fina foton på förfäder och lite nyare på syskon arrangerade på en liten del av väggen i vardagsrummet.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Jag har foton på en hylla i sovrummet, på min son o mina föräldrar
Har inga foton framme. Allt ligger i lådor eller album.
Har några små foton i ram på kära vänner som står på sekretären Annars inget på väggarna av släkt.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Ja.Jag är en av dem.Har både foto på Levande skilda döda. Gillar o kunna stå o titta på dom.O inte rota fram bara ett foto som jag inte kommer o hitta..
Är så Ego så jag har även foto på mig själv.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Vi har bilder på barnen både här och där, men inte på några andra.