Önsketänkande
Har nyss fått blanketter från FK att fylla i ifall jag vill ha något bostadstillägg. Då kom jag på att personalen där har ju fått sparken så de blir inte kvar där så länge. Det kan väl inte vara så rligt att jobba dessa dagar när man vet att man sedan måste gå.
Min önskan är att de slarvar lite med sitt jobb och skriver fel så dehöjer summan. He eh drömma kan man alltid.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Vart eller vad vore vi om vi aldrig drömde och önskade? 
Jag menar de!
Mmm…jag önskar att Guben fick jobb. Är nervös för att bli sjuk el göra illa mig på ngt sätt så jag blir sjukskriven. Är jag borta en v från jobbet så brakar vår ytterst svaga ekonomi ihop o vi kommer efter igen! Hittills har jag bytt, jobbat igen el jobbat ändå om jag varit krasslig men det håller ju inte i längden.
Vad söker han för jobb?
*Allt*! Men helst ngt inom åkerinäringen. Gärna dag tid o inte mer än var tredje-fjärde helg-arbete då han förut jobbat ständig natt i 20 år med varannan helgtjänstgöring. Många har varit jätteintresserade men har har inte kört på många år, saknar erfarenhet från de nya bilarna samt har ej heller ADR-intyg.
Hoppade kunna få det genom AF men för det första har han 1 års stämpeldagar kvar o sedan fick de intagningsstopp. Han funderar på att gå genom KomVux men då måste han ta studielån o vi är redan skuldsatta tillräckligt för att orka dra på oss ännu mer.
Vaktmästarjobb, glasmästerier…you name it!
# 5
Det reder sej nog ska du se!
Jag måste också komma igång efter stroken!
Men FK vill inte hjälpa till med rehabiliteringen. Detta för att jag varit egen företagare i många år och jobbat dubbelt, ibland trippelt med olika anställningar.
Mina åsikter om FK är delade.
Men det beror på politiken också.
Önsketänkande. ja..Det kan man ju göra.
MaMa. tråkigt när ens ekonomi haltar..Vet vi har det så med…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En får skylla sig själv! Skulle inte ha skaffat Minstan…jag har noll koll på ekonomi o Guben var väl själv sugen på en tredje förutom att han ville göra mig glad. Är huvudet dumt så… Men är vi fattiga på pengar så är vi iaf rika på kärlek! :D
Jag är ju sjukskriven nu och visst blir det ett hål i plånboken men jag har ju slutat röka
dessutom har min man hållt upp i en vecka nu så där sparar vi en del pengar.
Handläggaren från försäkringskassan har hört av sig och undrade om jag kunde arbeta under strålbehandlingen?
Jag svarade att jag har ingen aning men så som det ser ut idag så kan jag inte gå utomhus själv utan rollator. Kan inte ta mig själv från och till sjukhuset och strålningen är ju 5 dagar i veckan i 6 veckor och eftersom de kommer stråla både huvud och rygg så ska jag räkna med biverkningar har läkaren sagt.
Jag lovade att ringa henne om jag kände att jag orkade jobba
/Maria
Det verkar ju inte riktigt klokt att du ska arbeta medans du strålbehandlas..vilken planet kom hon ifrån, frågade du inte det?
De tycks inte ha några sjukdommar där iaf, du kanske ska be om adressen så flyttar vi dit.
herrejösses! Man slår sig för pannan 

*Cheezus*! Ibland blir man bara så rädd!

Tvi för den lede så det har blivit..omänskligt
Undrar just..den dag någon av dom som beslutat om detta ev drabbas av en livshotande sjukdom, vilka tankar/ reaktioner blir det hos den människan
Det undrar vi nog alla.
Just nu önskar jag att min Feng Shui-bok ville materialisera sig framför mig. Den har av ngn anledning försvunnit, rejält stor så man tappar inte bort den i första taget. Hade tänkt ta tag i hemmet, rensa upp lite i röran. Har inte så mkt annat att roa mig med.