Livets bästa stunder..
när är/var dom?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
De absolut bästa var när mina barn föddes. Även när jag gifte mig och när jag skilde mig.
Bra stunder nu för tiden är att få träffa barn och barnbarn. När jag healar och när jag vilar.
En av livets bästa stunder var då den där lilla rädda, magra och ynkliga katten som legat under min soffa och morrat, fräst och varit livrädd för mig.. Sakta kröp upp i min famn och började spinna.. Tårarna rann ner för kinderna då.
Lilla kisse som hade haft det så svårt innan, bara träffat på elaka människor, litade inte på oss alls.. Men även skygga katter som hittas ute kan bli världens goaste mys katt.
Jag vet, jag har en!
Förutom kramar i soffan så…
En fin höstdag i skogen, sittandes på ett älgpass…..hundskall….lyssnar….kommer det häråt eller..??
En av livets bästa stunder.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Livets bästa stund.Morgonen när man helt upp första kaffe muggen o det luktar så gott.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vår bästa tid är nu 
Mina bästa stunder är på sommaren när jag ligger på gräsmattan och tittar upp i björkarnas lövkronor och små ulliga moln far förbi, det luktar gott från grillen, bordet är dukat med fina tallrikar o vinet och ölapparaten står och väntar och där finns också en kall sallad med ost och äpple i, sedan en rabarberkaka med vaniljsås. Det är livet.