Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 4272 ggr
Bergspuman
0

God Morgon 23 februari

Hallå i burken,

Ännu kolmörkt ute men det ljusnar om någon halvtimme.

Just nyduschad, sitter här med mina handdukar.

Har funderat en hel del på en fiffig lösning i affärssystemet jag kom på igår. Känner mig kreativ och påhittig.

Är egentligen trött, men märkligt pigg. Jag vaknade halv 6 och kunde inte somna om, det liksom spritter i kroppen. Konstig känsla!

Idag blir det annars bara en vanlig jobbardag, brukar bli så på onsdagarna.

Ni ska ha det så gott allesammans oavsett var, hur, när och varför ni är! Glad

[MargaretaA]
0

God morgon

Dagen i dag blir ännu en målardag. I går rollade jag stora-rumsväggen två gånger. Först med grundfärg och sedan första varvet med slutfärgen. Sedan hade jag så ont i ovana muskler så det bara vara att lägga sig och dö framför TVn.

Konstigt nog har jag ingen träningsvärk alls i dag så det är bara köra sista varvet nu när det ljusnar ute. Sedan är det äntligen bara lite småpytsande kvar med lister, foder och fönster och sånt. Vi börjar skönja ljuset i slutet av tunneln. Himla snyggt blir det också Kyss

Ta dagen och gör den bästa av den! Glad

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er!

Det är kreativiteten som spritter i din kropp Puman,hoppas din idé fungerar

#1 Så duktig du är Maggan, visst är det roligt när det är färdigt och möbler på plats.

Idag kommer främmande från kommunen, de följer upp Nadesch om hur hon trivs på arbete och hemma. Jag har talat med dem för att hon ska få sova över hos en tjej på hennes boende och prova på hur det är, hon kan ju inte bo med mej hela sitt liv, jag vill att hon är så självständg som möjligt.

Hon är duktig och klarar sig bra, det är hon som handlar nu för tiden.

Önskar er en lungn onsdag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Godmorgon, här skiner solen fast det bara är morgon, det ser ut att bli en härlig dag! Vackert är det, men jag har ingen lust att ta kort på vintern, jag vill att den ska försvinna. Kallt kallt.

Som vanligt sitter jag här med gröt i ansiktet Förvånad och snart är den slut. Sitter hemma och jobbar en stund på morgonen, skönt att ta det lugnt ibland.

Ha en härlig dag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mammzing
0

Godmorron!

Härligt väder är bara förnamnet!
Just nu - 25!

Sen undrar folk varför jag skulle kunna gå i ide!

Ha det bra alla!

Maria
0

Godmorgon från ett kallt Göteborg.

Min lilla älskade dator har krånglat sedan igår. Den låser sig och trots telefonsupport med sonen så har vi inte kunnat lösa det. Han får kolla på det vid nästa besök.

Så nu sitter jag vid min mans helt nya dator och känner mig jätte obekväm. Windows 7 och annat som jag inte är van vid.

/Maria

[GunillaF]
0

God morgon!

Ha en riktigt bra dag, vad du än ska ta dig för med!Kyss

Anders 50
0

Gomorron!

Här var det -16 i morse, solen har kommit en bit upp och det ser ut att bli en fin dag.

Idag ska jag ut i skogen och kolla hur älgarna har ställt till det, betat och brutit ner plantor, i en tallplantering. Markägaren börjar bli bekymrad för sin skog.

Sen är det badnings-dag för basseten…lika kul varje gång! Tungan ute

Ha de bra!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Asta]
0

God förmiddag. Här är en som tagit sig en sovmorgon idag, men som strax ska gå iväg till jobbet.

Igår kväll var jag på ett litet kryddparty eller  vad man säger. Köpte lite dyra kryddor och så köpte jag dessutom någon rengöringskräm som personen dessutom sålde. Konstig kombination, kryddor och krämer, men so what.

Och ikväll ska jag gå på en pokerkurs. Sen ni blir jag farlig!

Kallt som f-n ute och alla man pratar med är innerligt trötta på det nu. Kunde inte februarikylan infallit i januari och så kunde vi fått ha januarivädret nu istället.

Bergspuman
0

#8 Jag håller faktiskt med angående kylan, trots att jag nog är härdigare än de flesta. Jag närapå förfrös fötterna imorse, fick springa från busstationen i Enköping till jobbet för att hålla liv i dem.

Nu ska det bli mildare till helgen, skönt!

Jag hoppas dock inte att det ska slaska, ni vet vad jag tycker om slabbig smutsig snö som skitar ner en…

[LucyInTheSky]
0

Hej på er!

Så fantastiskt underbart med solsken idag. Nu ska jag ut på en promenad och njuta av solen! Vantar, mössa och vinterstövlarna på. För kallt lär det vara. Men kan inte missa solen, behöver tanka lite ljus så kanske man piggnar till.

Sen är det städning och plugg på schemat resten av dagen.. yey.

AnnL
0

God middag!

Kylan håller sitt grepp om oss. Solen skiner så jag hoppas den kan värma lite i skogen efter lunch när jag ska ut i skogen med Silver.

Ha en fin dag vad ni än gör. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Karmatarerskanise
0

God kväll!

Idag har jag varit med mamma och tagit bort hennes "klamrar2, eller häftstift från hennes sår som har läkt fint.

Det blev även ett bad för hunden efter att han hade bajsar ner sin långhårioga svans Flört Urk!

Trevlig kväll allesammans!

Toyan
0

God kväll!

Kallt i morse, 19,4, sol hela dagen, nu är det 14 minus så det blir åter en svinkall natt.

Ha det gott!

Cristine
0

Jag har mina kryddor och örter i cremen som jag smörjer mej med.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

God kväll Glad

Här är kallt som "fullkorn" som vanligt. Runt 25 minus nu. Barnen har varit på Cosmonova med sin mor och sett havsmonster och därefter var de på Naturhistoriska riksmusséet. Jag har haft behandling.

Imorgon ska jag till sjukhuset igen, andra veckan i rad med fyra dagar på sjukhuset.

Anders 50
0

Ja du verkar ha fullt upp på dagarna!  Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!