Träning
Det är så härligt när man märker hur bra man mår av träning. Man blir piggare och gladare!
Gäller bara att komma igång med det, sen går det av sig självt! Jag har blivit helt galen i olika träningspass nu och sitter som en hök över datorn då ett nytt pass går att bokas!
Tur man har mamma som får dra tillbaka mig ibland då ja bokat in för mycket ;)
Jag kan inte träna som förut på grund av en skada men jag skulle inte heller orka med sex timmar om dagen vid min ålder. Nu får jag nöja mig med att träna hemma för mej själv.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har alltid beundrat människor som har viljan och orken att träna. Jag har ingetdera och jag avskyr att svettas p.g.a att jag är trött.
/Maria
Jag inser nyttan av träning och jag tränar i omgångar. Men jag har aldrig uppnått stadiet där "det går av sig själv" eller att jag skulle få behov av träning. Och då har jag ändå tränat hårt tre gånger i veckan under längre perioder. Men har kunnat sluta direkt utan problem.
#1 Sex timmar om dagen låter väldigt överdrivet :) Känner ingen som tränar så mycket :)
Är man balettdansös är det ett tvång.
Gjorde uppehåll med organiserad träning i närapå 5 år, något jag tycker är obegripligt nu så här i efterhand.
För visst mår man så mycket bättre med träning. För mig, som har två gamla skador i skuldra och rygg, är det en nödvändighet - jag har mycket mindre besvär av ryggen när jag tränar regelbundet.
Plus att jag blivit av med ganska mycket övervikt!
Men jag har också blivit bättre på att lyssna på kroppen. Den här veckan har jag varit seg och inte alls riktigt på hugget. Då får man vila helt enkelt.
#5 Aha, ja är man professionell så kan jag förstå sådan träning. 
Jag mår bra av att träna och har behov av det. Kommer just från yogan, tränar lite blandat, body pump, zumba, body jam, body pump, core mm. Tycker om att röra mig till musik och behöver träna för att stärka muskulaturen
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag är inte heller duktig på att träna. Är som Bumbleboo, hatar att svettas.
Simning är det enda som jag gillar att träna om man kan kalla det träning.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#11 Klart det är träning. Det tränar hela kroppen och konditionen ju :)
Skönt att röra på kroppen!
Jag tränar regelbundet. 
Jag har aldrig tränat, jag har fått kondition genom arbete och fritidssysselsättning och hade jättebra värden vid de årliga konditionstesterna.
Sen tycker jag att många överdriver sin träning, det tar mycken tid, blir ett tvång och de blir inte friskare eller ser piggare ut och även de drabbas av hjärt/kärl sjukdomar och andra sjukdomar.
Men visst är det bra att röra på sig om man har ett "stillasittande" liv.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Ingen träning här, inte..
Jag har haft arbete o situationer så jag har fått motion av det.
När jag hör träning så tänker jag på Susan Lagerfelt kniiiip.
Lena.P är jag i verkliga livet.