Makt
Har du makt över dig själv eller far du iväg med ditt humör.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Svår fråga…
Både och skulle jag vilja säga. Jag har alltid haft ett ganska hett temperament men med åren har jag stillat mig
/Maria
Vet Du!!! Jag har funderat många gånger när Skall Jag bli Stor..O få Makt över mitt liv…
Men så har jag kommit på att det är lättare o dirigera andra än sig själv..Så jag flyter med strömmen o När jag får mina annfall så skyller jag på PMS.
Lena.P är jag i verkliga livet.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Som bumbleboo. Har ett ganska häftigt humör men som lugnat ner sig med åren. Men ibland händer det fortfarande att det hettar till. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Som Bumbleboo och AnnL 
Men ibland måste jag, som den Puma jag är, ryta i och visa musklerna 
Jag är nog mer som Chik, flyter med och får "PMS anfall" emellanåt.
Mitt humör kan fara iväg med mig fortfarande tyvärr 
Zabelle
Jag tycker att det är lite tvärt om jämfört med vad Bumblis säger. jag har nog, i takt med att jag blivit äldre och fått mer att skydda och värna, fått kortare stubin.
Senast idag blev jag rosenrasande på sjukreseenheten i Uppsala landsting som vägrar betala tillbaka de 200 kr jag har betalat för mycket för högkostnadsskyddet på 1200 kr. Man får ju inte högkostnadsskyddet direkt man kommer upp i 1200 eftersom man måste skicka in sina kvitton.
När jag då några dagar senare skickar in överskjutande kvitton vägrar de att ge mig pengarna tillbaka för att de sitter och räknar dagarna postgången ska ta. Mina kvitton kom in ett par dagar senare än datumet på det sista kvittot.
Jag blir så förbannad, det är ju stöld. Detta händer varje år, men aldrig tidigare har de vägrat att ge mig tillbaka det överskjutande beloppet.

Är nog lite kontrollfreak över mig själv har ett hett temprament men använder mig mycket av tal och kroppspråk,jag vet när jag kan släppa och bli arg och blir jag det ordentligt!
Jag har ett väldigt lungt humör, blir sällan arg, det har fungerat så bra hela livet hittills.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Marskatt som jag är så kommer klorna fram då och då

Jag har alltid haft ett ganska häftigt temperament och kastat mig fullkomligt huvudlöst in i olika situationer. Tiden har lärt mig att lugna ner mig lite eftersom det är större chans att jag får igenom saker då.

Noll makt - är en humörsmänniska på gott och ont. Mina vänner brukar säga att man i alla fall alltid vet var man har mig för jag säger rakt ut - går inte omkring och håller masken eller hymlar…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Jag har mycket god självkontroll och behärskning. Eftersom jag har svårt att ta koleriker på allvar (det är ofta väldigt mycket egotripp inblandat) så vill jag undvika att framstå som en sådan själv.