Snarkar ni?
Min man har klagat sista året på att jag snarkar så mycket vilket jag inte riktigt trott på
Nu har jag ju mest legat på rygg sista året så det är ju kanske inte så konstigt.
Nu i helgen sov sonen över och han vaknade av att han trodde en moped körde runt huset innan han fattade att det var mina snarkningar.
Snacka om att min man blev lycklig för att få bekräftelse
/Maria
Det var delade meningar om det förut, hoppas få göra en ny kontroll på detta snart. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jo, jag snarkar. Min f d make brukade putta till mig då och då. Eller så tog han och strök mig över armen eller axeln.
Ofta trodde jag att han vaknade därför att han var rädd eller så, eller ville smekas, så jag, halvt i sömn, sträckte ut handen och klappade om honom tillbaks, ha ha ha
- utan att begripa den rätta anledningen 
Fast å andra sidan lär jag inte snarka HÖGLJUTT, bara lite snörvlande. Samma har särbon sagt…
Nääääää jag tror dottern ljuger
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Vet inte?
Men… nää, det kan jag väl ändå inte tro att jag göööör…

Jag gör det säkert, men tur, det stör inte mig. Sedan det finns öronproppar vad jag kan dela ut till andra i behov. 
Min bror, svägerska jag och min man brukar ju paddla vid midsommar och sover då i vindskydd. Ligger som fyra packade sillar.
Varje morgon diskuterar vi vem som har snarkat mest.
och ingen är överens, haha
/Maria
Inte jag inte..Nä.Nä.
Fast sambon säger att jag gör det.Men han narras nog med mig..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Det där låter som mina tre bröder ha ha.
Den i mitten, är den som snarkar värst.
När vi var i Lissabon hela bunten, för att fira mammas 60-årsdag, hade ingen av dem någon fast tjej ännu, så de skulle dela rum alla tre. Hotellrummet hade en liten alkov med säng. Mellanbrodern blev genast förvisad dit
.
Över frukostbordet tråkades det dem tre emellan hej vilt, vem som hade snarkat, vem som var vaken och hade hört, vem som hade somnat först, vem som gick på toa och MINSANN hörde, osv. Vi fick oss många glada skratt
.
I själva verket var jag den som led mest, för på den tiden hade min förre man inte ännu börjat medicinera för sitt blodtryck så HAN snarkade något grymt. Jag hör dåligt men vibrationer håller mig vaken, och det var som att ha en nedrans tryckluftsborr i sängen!
Jag blev desperat en natt, försökte övertala nattportiern att låta mig knoppa i soffan i foajén… grr!
# 0
Jag har det precis som du..Den jag sover bredvid säger att jag snarkar, jag säger att jag inte gör det!
Varför vill man inte medge att man snarkar ? 
Jag snarkar nu för tiden. Gjorde det inte förr, men det har kommit med åldern.
Maken snarkar också så vi låter nog förfärligt på natten.
Jag har snarkar som attan när jag i sömnen lägger mig på rygg,men sambon säger att jag oftast vaknar till själv och vänder mig på sidan igen,jag kan ju egentligen inte ligga på rygg eller mage pgr av värk.
Vet inte, men har snarkat en gång i alla fall, maken reagerade och jag med som vaknade av mitt eget snarkljud
. Han tyckte det var kul att höra mig snarka…
Det är nog enda gången han hört mig snarka.
jag tycks sova så tyst att sambon ibland tror att jag inte finns i sängen. Jag kan inte sova på rygg så kanske det är därför. Jag drar också upp täcket över huvudet så jag inte syns så jag förstår att han letar ibland. sambon snarkar lite ibland. Värre är att han låter, ibland som om han jämrar sig, kanske han drömmer
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Även jag kan tydligen, när jag inte snarkar, sova så tyst att min förre man ibland blev orolig och undrade om jag fortfarande levde
. Han erkände att han lutade sig över mig emellanåt för att kolla om jag andades
.