Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 3346 ggr
Maria
0

Skit också...

Har varit hos läkaren idag och han var så irriterad över att jag varit utskriven alldeles för fort innan alla prover varit klara.

Tyvärr så var det en elakartad cancertumör. På en skala från 1-4 där fyra är farligast så var detta en treaSkrikandes trots att den växt så långsamt.

Så de gjorde en lumbalpunktion direkt för att kolla om det flyter cancerceller i spinalvätskan och på tisdag blir det röntgen av ryggen där även spinalvätskan cirkulerar.

Stygnen blev tagna och det var skönt för nu kliade det ordentligt.

Nästa steg blir onkologen som får bestämma om det ska bli strålning, cytostatika eller båda delarna.

Positivt är att man är säker på att man har fått bort hela "modertumören"Glad så behandlingen är mer i förebyggande syfte vad jag förstått.

Så nu har jag gnällt lite…Flört

/Maria

Lenas-bus
0

Du är så duktig som orkar hålla modet uppe! ja sant är att man får leta efter de små ljusa sakerna mitt i allt elände…hoppas och håller tummarna för dig tills allt är över…styrkekramar från migKyss

[Sisa]
0

Du har all rätt att gnälla! Tycker också du är enastående..kan inte vara lätt att ta sej igenom detta. Men Du vet väl..vi finns här för Dej. Kyss

Maria
0

Jag gillar egentligen inte att gnälla men ibland känns det befogatFlört

/Maria

[Asta]
0

Min bror hade också en elakartad tumör. På honom hittade de först en stor dottertumör och sedan en pytteliten modertumör. Han fick sedan sitta alldeles ensam inlåst på en avdelning och äta något radioaktivt som de lämnade till honom genom  en lucka i dörren.

Det ska nog gå bra det här!

penke
0

(nätet) kan vara bra ..att gnälla av sig i
 lagom ansiktslöst

intressant vecka du har Skrikandes

*kramen*

penke

Anders 50
0

#3 Här gnäller man över det lilla minsta, så om nåt gnäll är befogat så är det ditt! Flört

Men du fixar detta också, du har ju hela LK som stöd! Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

Klart du ska gnälla, det är inte gnäll det är helt klart att det ska ut.

Stora kramen till dig!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[rore]
0

Bumbleboo!! Ja Verkligen SKIT OCKSÅ!!Skrikandes

Tanke kramen från mig,,

Bergspuman
0

Nämen gumman. Jag vet inte vad jag ska säga! Annat än att jag tycker du har fått stå ut med ALLDELES FÖR MYCKET REDAN.

Stackars stackars dig, kramar om dig försiktigt och ömsint.

AnnL
0

Bumbleboo. Klart du ska få gnälla av dig hos oss vänner på LK. Tycker du gått igenom mycket redan,  o att du klarar av att hålla humöret uppe är beundransvärt.

Du klarar dig igenom detta också.

Sänder dig många stora styrkekramar. Kyss

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Maria
0

Jag äer ju som sagt en positiv figur och det kommer man långt med är jag övertygad om.

Ont krut osv…Cool

/Maria

Cristine
0

Fy fasiken också..så besviken man blir, tur att du har en stark och optimistisk karaktär även om du nog gråter för dig själv, gnäll så mycket du vill vi är din Jerikomur.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

shit Humlan! Skrikandes

Men gnäll, svär eller gråt en skvätt. Vad än du behöver för stunden.

Vi finns här - en för alla - alla för en!

signemo
0

Det klart du skall gnälla. Vi finns här för att lyssna på varandra. När man år olika diagnoser så flyger ju så många tankar i huvudet.

Nu är ju jag en i grunden positiv person. Med vänner som drabbats av det ena o det andra. Så jag vet att det kan gå bra även om man ibland inte tror det.

DU får gärna pm:a om Du vill och har lust. Det hoppas jag Du vet.

Kram fina vännen

Var rädda om varandra

Toyan
0

Du humlan..även positiva figurer kan behöva gnälla av sig ibland, eller skrika och svära.. sparka på en sten eller nåt..

Här finns många som lyssnar och kan vara bollplank om du vill dela dina funderingar.

Styrkekramar får du härKyss

Cristine
0

I morgon kl 19.00 Skickar jag healing till Bumbleboo och Lena, de som vill hänga på kan vara alerta, jag gör en tråd i morgon.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Jeremina]
0

Styrkekramar och skriv av dig det du känner Gumman Kyss

AnnL
0

Visserligen är jag inte hemma men jag ska verkligen ändå vara med att skicka healing till dessa två goa människor i morgon.

Eftersom jag känner Lena pesonligen och hon blivit en riktigt god vän är det ändå mer angeläget.  Kyss

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

chik
0

Bubleboo..""Skittttt……

O klart att du skall Skriva.

Jag ser det inte som Gnäll utan jag ser det som något som du behöver….Eller vad jag menar…..

Du vet hoppas jag, att vi alla är med dig o bara vill det bästa för dig.. dig. o vill

Lena.P är jag i verkliga livet.