Spännande.
Vad tyckte du var mest spännane i ungdomen, tjej/killjakten, flytta hemifrån, börja ditt första jobb?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
jag minns faktiskt inte. Livet var nog ganska spännande med allt möjligt. Jag flyttade hemifrån redan när jag var 16 och det var säkert spännande men jag minns inte direkt. Jag blev vuxen ganska tidigt också och var inte riktigt som mina kompisar. Min pappa var manodepressiv och när han var på toppen ställde han ofta till saker som vi andra fick fixa till när han trillade ner igen och det hade jag varit med om ett par gånger så jag hade inte riktigt en vanlig ungdomsperiod.
Idag tycker många ungdommar att den mest spännanade dagen är när de fyller fritt fram för att gå på Puben!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Killjakten var ju väldans spännande..
Jag upplevde en mycket spännande period i mitt liv när jag jobbade 4 månader på kibbutz i Israel 1983. Sinnena var vidöppna och jag tog intryck av precis allt.
#5 - känner igen det där lite grand. Nu var det inte så illa att jag miste någon, men det var periodvis väldigt ont om pengar så det gällde att leva otroligt snålt och även jobba lite helger. Men minns hur mycket jag älskade min första lägenhet även om det var en etta på 23 kvadrat och med delad dusch i källaren.
Första gången jag flyttade hemifrån..flyttade jag hem igen! 
Tjejjakt fanns inte med alls för mig på den tiden, jag var i det närmaste folkskygg då och att jag började jobba skedde av ren överlevnadsinstinkt när jag som 16-åring inte längre hade någon försörjning hemifrån, så det blir bara ett alternativ kvar - den första helt egna lägenheten.