Godmorgon söndag.
Har tillbringat 12 timmar i sängen och det har varit den bästa natten hittills.
Hoppas ni alla får en go dag.
I Göteborg töar det och är ganska grått. Mitt kryddland har kommit fram under snön och det känns riktigt bra.
/Maria
Godmorgon på alla!
Skönt att se dig här igen Bumbleboo
.
Det verkar bli en underbar dag,känns som det är vår i luften idag…men man vet aldrig det är ju bara februari ännu…
Idag blir det en skön prommis med vovvsen,och sen är det inget planerat.
Ha en fin söndag!
Godmorgon humlan,
jag får önska dig god fortsättning och tillfrisknande! Jag här ny här och har förstått av de andra på sajten att du genomgått en operation, många har utryckt oro och medkänsla med dig och din situation under min första vecka här.
Här i Närke skiner solen, men det blåser fortfarande. Jag får se om det blir några timmar på vedbacken eller en tur ut med kikaren till ett ställe där man matar havsörnar under vintern.
Eva
God morgon Bumbleboo, Lenas-bus, Eldochis och alla ni som kommer senare.
Vad härligt att du känner dig bättre Bumbleboo.
Här skiner solen. Jag ska skynda mig att plantera om några växter till samt byta gardiner i ett par fönster till. Sedan ska jag ringa och efterlysa mannen med traktor som lovat att skotta åt mig den här vintern. Plogkanten vid min infart är så hög nu att det inte går att ta sig över den med bil.
En solskenspromenad får det också bli idag.
Ha en härlig Söndag alla!
God morgon. Här skiner också solen och det är väldigt vackert. Precis som hos Bumbleboo kikar kryddland och annat fram. Jag vet dock att det ska komma en omgång kyla nästa vecka så jag försöker att inte vara FÖR glad.
Virkar rutor till min sjal och kommer idag att bli klar med alla hela om inte något oförutsett händer. Har bara fyra kvar. Sedan ska jag fixa 9 halva också. Därefter blir det montering. Nervöst.
God morgon!
#0 Så härligt att höra, det betyder att du läker ihop bra och som den humla du är måste du komma igång för snart är det vår, de börjar väl synas i mars där du bor.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gomorron!
Vilken bra start på söndagen att bli hälsad godmorgon av bumbleboo!
Här är det lugnt nu efter stormen, lite högre luft och en sol som kämpar för att lysa igenom molnen. Nu är det bara hälften av gårdagens snö kvar.
Idag är det ju söndag och då ska man inte göra något…"helga vilodagen" står det skrivet! Bäst att lyda! 
Gör så!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Morrn morrn
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Godmorgon, här är det gäster på väg och stökiga huset ska snabbstädas. Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Bubleboo o ni alla God Dagens…
Vi har uppe håll o snön har försvunnit o vi ser mycket bara mark.
Lena.P är jag i verkliga livet.
God förmiddag!
# 0 Roligt att se dig här på morgonen Bubleboo o att tillfrisknandet går framåt. 
Här är set +2° och disigt.
Blir en långpromenad i skogen sen buggkurs ikväll.
Ha en skön söndag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God förmiddag alla!

Härligt att se din morgonhälsning Bumbleboo, hoppas solen kommer fram och piggar upp dig ytterligare
Här blåser lite och töar, 16,8 grader i solen minsann, är hundvakt och har varit ute på en skön promenad.
Nu ska jag inte helga vilodagen som Anders utan ta fram snabeldraken och köra några varv.
Ha en fin söndag allihopa därute!
God eftermiddag 
Här är lika fint som igår, alldeles solklart väder, men med ett par plusgrader istället för minus som gällde igår. Vi har varit ute på en promenix, inte så långt, bara 3 km. Vägen var rätt isig på sina ställen så jag hade på dobbarna under skorna.
Godeftermiddag,
Trevligt att höra att du fått sova ordentligt i natt Bumbleboo!
Vi har sovit ut, ätit en slö frukost, tagit promenix i det härliga solskenet och nu ska det göras lite mat innan han måste åka hem.
Det är underbart, härligt, ljuvligt väder och jag har känt solen värma för första gången denna vinter! Är det som idag har jag inget emot vinter alls
.
Ha en fortsatt skön söndag!
Jag hörde fåglarna kvittra för första gången i morse och det kändes ljuvligt.
/Maria
God Kväll här i burken.
Ja då var söndagen snart till ända….
O vi har en ny vecka…
Önskar er alla en
Lena.P är jag i verkliga livet.
Sov gott Chik!"
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.