Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 1897 ggr
Cristine
0

Dumheter

Det är något som vi alla har gjort mer eller mindre, min störst dumhet var att jag slutade träna mycket när jag slutade dansa och alldeles när jag flyttade till gård eftersom jag trodde jag skulla hålla mig vig, med allt arbete där. Ännu mindre blev det av den varan på denna gård.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

Min kropps största besvikelser var först när jag tog Körkort eftersom jag alltid gick eller cyklade vart jag än skulle tidigare oavsett avstånd.

Nästa bakslag för min kropp var att skaffa dator. Den tid jag ägnar framför den skulle jag nog ha använt kroppen mer under om jag inte hade dator.

FlörtGlad

Bergspuman
0

Det var dumt, dumt, dumt av mig att inte kolla upp resultaten från hälsoundersökningen 2003 bättre. Jag hade redan då dåliga järnvärden. Tänk om jag hade åtgärdat det då, så kanske mitt helvete med depressionerna som bröt ut i december 2003, uteblivit.

En annan dumhet var att jag slutade träna i slutet av 2005 eftersom mitt äktenskap började spricka då vilket följdes av separation i mars 2006. Men hela tillvaron skakade ju, och jag kämpade mot sjukdom och jag hade inget jobb och min ekonomi var usel.

Nå, idag är allt mycket bättre men … man funderar ibland över VAD KUNDE JAG HA GJORT BÄTTRE.

chik
0

Min största dumhet. Är nog att jag inte rör mig..Om det nu är en dumhet….Det är ju bara o gå….

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

#1 Håller med dej om datorn!

#2 När man slutar träna blir man lättare sjuk så visst är det dumt att sluta

#3 Du har iaf hundarna som måste ut.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Asta]
0

Jag har gjort många dumheter. Jag hoppas på att de ska jämna ut sig i slutänden.

[Sisa]
0

Den största dumhet jag gjort..var att börja röka! Skrikandes

Anders 50
0

En stor dumhet var att tacka nej till ett erbjudande om att köpa mark i början på 90-talet!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Toyan
0

Min största dumhet var att börja röka, men det gör jag inte längreGlad

Övriga dumheter hoppas jag liksom Asta ska jämna ut sig i slutändenSkrattande