God morgon 2/2
Jag älskar dina runda vackra knän sötnos!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Morgon svarar en annan nattuggla..härlig bild Cristine 
Godmorgon!
Hoppas ni 2 sover gott nu, hihi!
Jag är utsövd för en gångs skull, kortade av träningspasset igår och åkte hem för att sova. Skönt!
Blir en vanlig jobbardag idag, men ska handla och göra några ärenden efter jobbet.
Ha det gott idag!
Morrn morrn.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Godmorgon, nu syns det att det ljusnar tidigare på morgonen. Idag är det mötes dag på jobbet och det missade jag sist (jobbade) så nu måste jag skynda iväg. Gröten är redan i magen.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
+2 och blåst, och grusvägen börjar likna skridskobana. Har varit och lämnat bilen på verkstaden, ett hjullager vill inte samarbeta längre.
Så nu ska jag fixa lite frukost både till mig och de här gynnarna, funderar på att öppna fönstret och lägga mat på bänken och se om de hoppar in. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon
#0, 1 Vilka nattramlare ni är
Dax att ta tag i dagens uppgifter. Det är mycket i dag…
Sköt om er!
Zabelle
God morgon på er!
Ha en bra dag
#5 Lyckost där!
Godmorgon. Här har vi plusgrader idag = Asta glad. Vi glömde dock sätta på värmen i huset igårkväll så här är ganska kallt inomhus = Asta mindre glad.
#5 - de skulle nog inte tveka, jag tycker de där rådjuren verkar vara helt oräddda. I vart fall våra. Vi verkar dock ha färre besök nu, vi har stoppat till några av vägarna de kan komma in i trädgården så vi har inte besök lika ofta nu längre. Tack och lov.
#8 - du får flytta in i stan! Här har vi rådjur och fåglar och ugglor och hökar och igelkottar och… Just nu väntar jag bara på att älgarna ska börja dyka upp också.
God Morgon……Vilken fin bild..Är det sjöhästar?
Ja då var det liil lördag igen..
Önskar er alla en trevlig dag med vad ni nu gör..
Anders..Vi har inga rådjur som jag kan se, men vi har desto mer älg…När jag var uppe hos min bekant i Nossebro så körde jag för bi en flock på-Ja jag han räkna till 10 djur men det var mer..O min bekant har set lo o så även hennes son så det fin lo som går väldigt nära boningar…
Har du någon teori hur det går till.För hon sa att det är så jobbigt när hon kommer ridande o möter dessa stora flockar med rådjur..
Bara en tanke o dom har mer snö än vi har…
Lena.P är jag i verkliga livet.
#6 Bara ibland Zabelle
#9 Nej tack Asta då föredrar jag att se dem på bild.
#10 Ja Chik det är det.

#5 Fin bild Anders
Asta...Rådjuren har haft det lättare att söka föda längre bort nu när de har haft lätt att gå på skaren, det har märkts här också på foderåtgången, fast mina"husdjur" fjäskar jag lite extra för.
chik…Rådjuren flockar sig mer nu när det är ont om mat och söker sig till det lilla de hittar, det verkar som de hjälps åt på nåt vis, lite tryggare är det också, alltid nån som är på vakt och de går ju där det är lättast att ta sig fram. Och lon följer efter, de är ju hans favoritföda.
Toyan…Tack! 
Godkväll på er!
Plusgrader o pinblåst.
Har haft dottern på besök sen igår. Skjutsade henne till tåget vid två tiden sen promenad i skogen.
Nu bara slappning framför tv-n.
# 5 Jätte fin bild Anders. Öpnna fönstret så får du sällskap till frukosten. 
Ha en fortsatt fin kväll. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godkväll!
Vilken härligt foto Anders! Jag har rådjur utanför knuten här också. Tursamt nog så äter de nästan ingenting i mina rabatter sommartid, men jag vet att de är inte alls lika populära i grannbyn… I går kväll hade två rävar fullt upp med parning på ödetorpet, 20 m från mitt hus.
I dag har jag jobbat som vanligt och köpt blomjord till pelargonerna. Jag "råkade" äta en semla, det var ju onödigt, eftersom jag "råkade" äta två istället för middag i går….
Handen på hjärtat - hur karaktärsstarka är ni? Semlor eller inte semlor?
Såg ni snuttarna ur filmen Kokvinnorna på teve nyss? Det var svår att bilda sig någon uppfattning om filmen. Korna såg i alla fall välskötta ut, men tanterna fick nog slita.
Eva
#15 när det gäller semlor har jag inte några problem med karaktären, är inte speciellt förtjust i semlor. Det finns däremot annat där karaktären ger mycket att önska.
Blomjord till pelargonerna - det behöver jag också!
Har fortfarande inte ätit någon semla. Är inte så fötjust i dom.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#14-#15 Visst är de fina! Geten till vänster har lite ränder i pälsen efter en nära döden upplevelse med varghunden efter sig då hon passerade genom taggtrådsstängslet, det låg en massa hår efteråt på snön.
# 18 Du får sätta bromsraketer på varghunden….
#19 Han bryr sig inte så mycket om dem numera, jag har sagt åt honom, han har gått över till att jaga fälthararna ur trädgården istället.
God sen kväll 
Jag har haft så mycket att fixa med i mitt terrarierum att jag inte hunnit in i cyberrymden så mycket. Imorgon kommer en kille som ska hämta upp ytterligare 9 av min "slangproduktion". Det blir 21 st på en vecka, nytt "pers" som man säger nuförtiden.

Go sen kväll!
Vilken lång tråd 
God kväll på er!
Gillar inte semlor!
Stackars lilla rådjur!
Då har du gjort goda affärer Peter!