God dagens 30/1.
Sitter här o kollar runt.
O då tänkte jag att, Men vist. En liten God morgon tråd.
Nu är det så fint värder ute. Men hur det är när jag går upp det vet jag ju inte,men!!vem bryr sig.
jag önskar er en bra Söndag…
Lena.P är jag i verkliga livet.
He he.. jag som trodde att jag skulle bli först så här på söndagen. Men det blev jag inte.
Godmorgon chik! Hoppas du får en bra dag, snart ska jag borsta tänderna och lägga mig och sova oc h imorgon är ni andra före mig, tror jag. Vi har varit borta på god mat och trevligt umgänge men nu är det dags för sängen. Ha en härlig söndag !
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ja ha ..God morgon på er! Jag trodde jag skulle bli först men så träffar jag på två ugglor, jag hoppas ni har fått sovit gott!
Själv har jag inte sovit så mycket, men kanske lägger mig ett tag igen!
Ha en härlig söndag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
agge…Ja.Jag blev först.
Agge, Cristine o ni alla önskar jag en fin dag.
Här har vi sol nu,Fast minus.Hoppas att detta väder håller sig, för då får vi en strålande dag…
O vad skall jag gör?? Inget som vanligt…
Godmorgon,
Vaknat rätt tidigt för en gångs skull, redan vid halv åtta, men ni vet ju att jag aldrig stiger upp bums utan drönar ett tag
.
Nu känner jag mig redo för att kliva ur sängen och fixa frukost.
Särbon kommer runt 13-tiden. Vi ska se handbollsmatch 14.30 men för övrigt bara slappa och vila resten av dagen.
Ha en skön söndag!
Bergspuman..Ha det mysigt med Tv o särbon..
God morgon alla,
jag är ny här och någonstans ska man väl börja. Första omgången kaffe är urdrucket, jag har lagt mer ved i vedspisen och farbrorkatten sitter i fönstret och retar sig på fräcka skator och nötskrikor.
Det har stormat rejält Närke, i dag är det nästan lugnt och solen skiner, så jag ska ge mig ut sedan och titta efter strömstare.
Ha en skön söndag!
Godmorgon!
Här är det en solig kall söndagsmorgon, - 9 grader.
Idag måste jag fylla på med mat till rådjuren, och fälla några aspar, så det lär bli mycket frisk luft i lungorna idag också!
Ha det bra idag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God Morgon 
Jag har sovit 12 timmar! Igår natt sov jag bara 3 timmar, så det jämnar ut sig "sa käringa som sket i våffeljärnet å klämd' åt" 
Gårdagen var hektisk. Jag gick upp kl 06 fast jag inte somnade förrän 03 pga att jag hade så mycket att göra med alla ormar jag skulle ha med till mässan.
Trots detta kom jag inte iväg förrän 10.40 och var framme runt 12 när de öppnade. Då var kön 200 meter lång och 4 personer i bredd, så jag beslöt att inte gå in, utan ringde till dem som skulle ha mina ormar.
De fick komma ut så fort de kommit in och fått passérstämpeln och hämta sina djur från min bil direkt. Därefter brände jag hem igen och var hemma strax efter 14 lagom till fikat.
Vi skulle ju ha middagsgäster och de skulle komma kl 13, så jag hade bråttom hem. Jag gick och la mig kl 8 igår kväll och vaknade 08 i morse.
Idag är här blåsigt men klart och en halv plusgrad. Vid frukosten fick jag se en räv ute på gärdet. Som tur var hade den hittat något intressant därute, så jag hann hämta kameran.
Bilden är tagen på drygt 250 meters avstånd, så den är inte så skarp.
#8 Du verkar ha haft fullt upp igår läser jag…
Fin bild på räven, ser nästan ut som att den "raskar över isen" 
#9 Ja jag är inte så stresstålig längre och det var väl därför jag blev så trött igår kväll. Idag blir det desto lugnare.
Ja det var lite lustigt med räven. Den travade på i god fart från i bilden sett vänster till höger, men plötsligt så hejdade den sig och undersökte den där fläcken i säkert 3-4 minuter. Därefter drog den rakt in i skogen i den riktning nosen pekar på bilden.
Den kom på helt andra tankar tydligen. Det finns en knepig familj med 2 oftast lösa stora blandrashundar i den riktning räven initialt var på väg. Kanske uppfattade den det.
Jag har många gånger nästan önskat att vargarna som har bildat revir 2 mil härifrån, ska dra förbi här och få den där familjen att sluta låta sina hundar driva omkring vind för våg. Jag har sett hundarna driva både kor och rådjur här ute.
till peter 54: Räven kände väl vittring eller hörde en sork under snön. Eller det kankse var en kissfläck/doftmarkering från en annan räv som måste läsas av?
Om jag vore du skulle jag göra en polisanmälan nästa gång de där hundarna driver vind för våg. De kan ställa till med en massa skada bland både vilda och tama djur. För jag antar att det är meningslöst att försöka prata med hundägarna?
#11 Jovisst, självklart fanns det en sork eller något doftspår där. Nu är skaren såpass hård att räven inte kan ta sig igenom den. Annars tror jag att jag skulle ha fått en sån "dykbild".

Nja, den där diskussionen om hur man går tillväga med grannar har jag redan haft på Hittekatter.iFokus och den blev så obehaglig och aggressiv mot mig att jag inte vill gå närmare in på det igen. Jag kan bara säga att jag vet med hyfsat stor säkerhet att om jag polisanmälde dem, skulle vi bli tvungna att flytta och jag har flyttat färdigt i mitt liv så det gör jag inte.
God förmiddag!
Har sovit länge idag. Så skönt.
Solsken och -4°
Det blir en långpromenad i skogen med lilleman och sedan buggkurs ikväll.
Ha en skön söndag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godmorgon till er som redan är här. Nu har jag vaknat och ätit söndagsfrukost. Solen skiner så fint ute och jag är på väg till jobbet ett tag. Efter den här veckan har jag förhoppningsvis kommit ifatt mitt arbetsberg (och imorgon förmiddag ska vi åka på relax - ta ut lite komp, det ska bli skönt).
Önskar er en fortsatt härlig söndag --- och välkommen hit eldochis!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon. Här är det fortsatt förkylt, men bättre än igår.
Håller på att kika på våra offerter vi fått på fönster. Det är mycket pengar så det gäller att vara säker.
Go´midda!
Jag hoppas ni får en skön och avslappnad söndag!

Börjar äntligen komma igen… Legat inne i 6 veckor och fått fortsatt elchocker ända fram till nu… Gått igenom en depressionspers med andra ord.
En nu pers väntar…. Jag ska omplaceras, får inte återgå till mitt jobb. Lever i en mycket turbulent tid nu…
Vill bara hälsa till alla ni underbara här inne. Ledsen att jag inte orkat höra av mig och kanske inte orkar delta som tidigare just nu heller…. Kram på er alla…. Jag kommer att komma igen…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
#17 Roligt att se dig evrekaw. Hu vad jobbigt du haft/har det.
Styrkekramar till dig!

Säger som Gunilla, kul att se dig evrekaw
Vilken pärs du haft/har, klart du kommer igen.
Varma tankar och styrka till dig

Tack raringar!
Eldochis. Hej o varmt välkommen hit…
Everkaw..Hej hoppas att livet är snält vid dig.
Mysig Räv som traskar runt..
O god kväll på er alla…
Everkaw
#6 Hej och välkommen Eldochis roligt att se någon ny bland oss.
#17 Härligt ..där har vi vår Evrekaw äntligen, så jag har undat, välkommen tillbaka.
Så jobbigt med omplaceringen mitt uppe i allt.
Kom igen Everekaw du är saknad.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Kul att se dig evrekaw, hoppas allt löser sig till det bästa!
#6 Verkligen kul att du är här Eldochis! 

Jag har saknat er alla så…. Har bara inte orkat… Men nu är det på väg att vända. Alla varma ord från er värmer ända in i hjärteroten. Inte annat än att jag blir rörd…. Tack alla!!
Hej igen, och tack för alla hjärtliga välkomsthälsningar! 
Styrkekramar till dig evrekaw, jag förstår att du inte orkat hålla kontakt med mänskor.
Men nu kommer ljuset, solen värmer bra dagar och talgoxarna sjunger. Det är den tid på året då saker och ting brukar bli bättre! 
Eva
# 25 Välkommen Eldochis. Roligt att du hittat hit till oss. 
# 24 Roligt att se dig här igen evrekaw och att du är på rätt väg. Sänder också styrkekramar. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.