Hur har dagen varit hittills?
Min har varit väldigt lugn..efter magont i morse(tog två påsar bantningste i stället för en) så kände jag mej väldigt urlakad och sedan somnade jag och vaknade av ett väldigt tjutande..hade en trojans häst som sonen lyckligtvis tog bort på en gång genom mobilen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jag var supertrött i morse och somnade om, inte kul för jag kom för sent till jobbet.
Var till bibblan efter jobbet och sen hade jag några saker att handla.
Matlagning och plock här hemma och ska försöka komma i säng rätt tidigt.
Virus är inge kul, slog ut min dator totalt för bara nån månad sen. Det mesta försvann. =/
Min dag har varit seg, har inte orkat så mycket. Så trött och tankarna är inte där de ska vara. Händer alldeles för mycket runt mig just nu. Känns som om jag inte hinner med. Stressad och orolig.
Men det mesta ordnar väl sig, det brukar det göra.. Men denna dagen har bara varit en sådan där då man lika gärna kunde ha dragit täcket över huvudet och sovit tills nästa dag.
Har varit pigg idag.
Städat, varit i skogen i nästan två timmar och slutligen varit o handlat.
Nu har jag tänt ljus och sitter och njuter av den friska doften i rummet efter städningen.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Har jobbat bra, fått mycket gjort. Men, som kolllegan sa när jag gick hem 19.45, det går inte framåt ännu… det gör det förhoppningsvis framåt slutet av nästa vecka.
Solen har visat sig därute, en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Soligt har det varit också här, så jag tog en långpromenad på två timmar..vistas alldeles för lite utomhus. Tvättat en del, betalat räkningar, haft främmande och kollat på TV! 
Har haft ett litet återfall i osunda matvanor idag!
Nu har jag dåligt samvete, men imorgon ska jag träna så då kommer jag att må bättre.
Annars har jag haft det lugnt, väldigt lugnt på jobbet.
06,00 ut med hundarna plugg plugg plugg till kl 12,00 och sen samtal och dammsugning ut och busa med vovvsen en stund på tomten,in igen plugg plugg plugg,och hörrni återigen plugg!! är klar nu så nu 21,06 ska vovvarna få sin kvällsprommis
.
Ha en fin kväll alla!
#6 Ibland måste man belöna sig själv Puman och synda!
#7 Usch..något jag inte alls gillar..plugg!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Så här länge har min dag varit bra.
Lena.P är jag i verkliga livet.