Godmorgon söndag
Det verkar som om jag är först idag också…så Godmorgon på er allihopa och hoppas ni får en fin söndag.
/Maria
Och jag är tvåa! Halv tio. Det var värst .
God morgon.
Sitter och äter en mumsig omelett jag gjorde till mig själv.
Nr 3 blir sjusovaren Puman!
Vaknade FAKTISKT 9.15 idag.
Idag ska jag i tur och ordning äta frukost, städa badrummet, ta mig ett innecykelpass, bada och åka ner på stan och möta min älskade särbo. Vi ska ut och käka senare på eftermiddagen, det är hans födelsedag. Och idag gör jag allt han vill, ha ha ha 
God förmiddag 
Jag kommer som nr 4 kl 10.55, ja det måste vara sjusovarrekord här. 
Det är en fantastisk dag, så jag har varit ute ett par timmar redan. Minus 6 grader och klarblå himmel med solsken. Fru och barn är ute i skidspåret och jag har ägnat en del tid åt fågelbordet.
Idag är det matningsdag i terrarierummet, det brukar ta ett par timmar i anspråk. Igår lyckades jag få tag i en bal torv. Det är inte många handlare som kan sälja sånt så här års. Ofta ligger torvbalarna under en tvåmeters snöhög.
Jag behöver torven för att kunna göra iordning 23 boxar till ormar som ska med till mässan på lördag. Styvt jobb det också, så jag ska börja redan idag. Varje box måste förses med ungefär 70 små lufthål. Det fixar jag med en glödpenna.
Ekorrarna blir modigare för var dag som går. Nu kommer de i fullt solljus. Tidigare dök de upp när det fortfarande var skum gryning.
Godmorgon! Snart är frukosten uppäten. Om nätterna slåss jag med den elaka förkylningen som håller mig vaken med nästäppa och inatt även hosta. Hur tråkigt som helst. Inatt (för andra gången) flyttade jag in i soffan i gästrummet, det går bättre att sitta och sova. Katten Charlie tycker inte om när jag sover där. Jag ska vara i min/hans säng, det visar han tydligt.
Idag ska jag försöka vila blandat med lite plock här och där.
Ha en bra dag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God förmiddag!
ÅÅÅÅ vilka söta djur!
Jag är nr.7 idag och klockan är redan 11.44.
Jag hade gäster på middag igår och vi åt så mycket så vi fick göra ett långt uppehåll mellan förrätt och huvudrätten.
Man blir trött och däst efter en sådan middag så efter att gästerna gått så dök jag i säng, men vaknade kl.3. Jag fattar inte varför jag aldrig får sova ut. Jag tog en sömntablett och lade mej kl.5 igen och vaknade 10.20 så nu är jag äntligen utvilad.Min käre broder dök upp så det blev bråttom på med kläder för att koka kaffe.
Önskar alla en vilosam och fin söndag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Hej på er allihopa säger nummer nio
Underbara bilder av djur och Cristines vackra vattenfall
Solen som lyste så vackert när jag gick upp har gömt sig bakom molnen, temperaturen minus 3.
#4 Våra ekorrar måtte vara små tuffingar då för dom kommer lite när som helst på dagen.
Förstår att du har fullt upp med att förbereda allt Peter, lycka till på mässan!
Ha en fin söndag allihopa
#4 Har du inga nya ormar att visa upp?
Det var länge sedan.
Hej på er.
Söndag idag då. Hoppas alla har en fin dag. Jag oroar mig mest inför i morgon men det ska nog gå bra det med..
Solen skiner ute och jag ska snart hoppa i skorna och ut och gå en runda i fina vädret.
Go´ midda!
Jag hoppas ni haft en fin Söndag hitintills och att den fortsätter lika bra.
#4 Peter, vi fick stanna för en ekorre idag. Han kunde verkligen inte bestämma sig för om han skulle över vägen eller ej…nu var det en mindre väg mellan två skogsbryn.
/Maria

God Kväll.Vilka fina djur bilder.
Fint godishus!
Fina bilder o glada människor..
I går Söndag var jag o sambon o en granne på besök i Gbg.
Kvibers marknnad…Vi hade pratat om Jorden runt kvällen innan o då tyckte jag att då åker vi en tur till hela värde..
För på Kviberg så känns det som man möter hela värde…Grannen såg ut som en fågelholk nästan hela tiden..Han tyckte det var mycket människor…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Åh chic. Det var ett tag sedan jag var på Kviberg. Det känns verklogen som om man varit utomlands. Alla dofter och människor.
På hösten är det roligt för då säljer man från sina kolonilotter egenodlade produkter.
/Maria
ja men nu var det mycket som jag inte har en aning om vad man gör eller äter.
Kastanjer i 5kg nät.Vad gör jag med de??
När vi bodde i Angered så brukade vi ta en tur till Kviberg.Men nu har vi inte varit där på flera år…Tycker det är mysigt o lulla där…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Rostar dem på grillen
Själv är jag inte så förtjust i rostade kastanjer så 5 kilo….då måste man älska kastanjer mycket
/Maria
Oh rostade kastanjer, med smält smör… fick jag när jag var liten, SÅ gott… Mmm!