Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 2543 ggr
Cristine
0

Arg?

Döm aldrig någon när du är arg

eftersom vreden går över men domen

står kvar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Arg…..Men i hettan så kan det ramla ur Stora Grodor…Men det var när man var ung..Nu är man ju BARA.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Precis..gäller att kunna ta sej tid och tänka sej för, innan man är riktigt arg!

Lenas-bus
0

Precis,stor skillnad på att vara arg och tala i klarspråkFlört

aggeelin
0

Sant. Några gånger har jag lyckats att vara arg och ändå säga bra saker, men hur ofta händer det?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Numera lyckas jag bättre med detta men jag har alltid haft en kort stubin så det har inte bara hoppat Grodor utan stora PaddorSkäms

Däremot är jag inte långsint och har lätt för att be om förlåtelse men skadan är ju reda skedd…Obestämd

/Maria

Cristine
0

Ja trot eller ej men det sitter där.Obestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

AnnL
0

När jag var yngre kom det mycket ur munvädret när jag blev arg som jag ville ha osakt efteråt. Numera tänker jag mig för innan jag kläcker ur mig något som jag sedan ångrar. Men visst kan det händ fortfarande. Skäms

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Bergspuman
0

Säger som flera… hett temperament och en mun som villigt släppte ifrån sig det hjärnan tänkte, utan censur! Men jag är bättre på att kontrollera mitt humör idag, och brusar inte upp lika fort och lätt heller.

Elpida
0

Brukar berätta liknelsen för min käre make att ord är som spikar du slår in i en bräda - du kan dra ut spikarna…men hålen är kvar…

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Sisa]
0

# 9

Jättebra..så borde alla tänka! Glad