Blinkar..
vänster då dom ska in i rondellen. Tänk om dom kunde blinka höger, när dom ska ut också!!!
Vilken typ av bilförare stör Dej mest ?
Den som kör ryckigt och nervöst och inte håller ett jämnt tempo, eller den som ligger för nära andra bilar…
"Kepsgubbar" och gummor med för den delen, som ligger mitt i vägen/gatan, kör strax under tillåten hastighet och som ökar hastigheten och håller ännu längre ut i vägen när man försöker köra om.
J _ _ _ ar vad jag blir f_ _ _ _ _ _ ad då!
Zicksackförare stör mig mest. 
De ska fram till varje pris och kryssar fram mellan filerna.
Zabelle
Gaspedalspumpare om jag själv åker med i bilen, så att man far som en jojo fram och tillbaka i stolen.
Såna som ligger i och svajar mellan 70 och 110 km/tim på motorvägen, så man måste hålla på och bromsa hela tiden. Såna som aldrig blinkar och/eller inte kan högerregeln.
Förare som kör förbi och försöker klämma sig före längre fram när en fil är avstängd så att man ska ligga i den ena. De ställer till det så att det går än saktare att ta sig förbi hindret i vägen.
Cyklister som inte fattar att varenda regel som gäller i trafiken också gäller dem. I Uppsala är det ett rent h _ _ _ _ _ e med cyklister som kör tvärs över gatan framför en utan att ens se sig om, de cyklar mot rött, mot enkelriktat, på bilväg även om det finns cykelbana, på övergångsställen för gångtrafikanter. Man kan bli skogstokig på dem.
Som bubleboo säger. "cyklister"Både när jag kör bil..O om man går så får man ju ha ögon i nacken..För dessa människor verkar ha all rätt i värden.
Sen med bilar…-Förare…Har ingen speciell sort på dom..Utan det är väl
situationen som gör om jag till ber………
Lena.P är jag i verkliga livet.
Helt klart dom som inte blinkar eller inte blinkar rätt,även gamla personer som har svårt att hålla hastigheten

Min salig svärfar brukade använda keps och en gång när vi pratade om hur folk uppför sig i trafiken så sa jag att "gubbar med keps är ju livsfarliga"
Såg honom inte med keps mer men hatt när det var kallt, rolig var han
De som kör om fort före en backe kastar sig in.
Vi har några gånger blivit omkörda på insidan på motorväg av bil som körde vansinnigt fort. Hemskt otäckt 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Just nu..sådana som inte håller av vägen när det bara är 3 spår på vägen! (lite mindre vägar)
Och så cyklister förstås….
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag stör mig mest de där som kör 60 genom byn (där det är 30/50) och som fortsätter att köra 60 utanför byn (där det är 70 eller mer). De har noll koll på vad de håller på med