Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketttävlingar-lek-och-spel
Läst 2371 ggr
Cristine
0

Hur är du?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bergspuman
0

Sådan här är jag:

Inåtvänd Planläggande Abstrakt Känslostyrd person

SÅDAN ÄR DU:

Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.

Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.

Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.

Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.

Bergspuman
0

Det där med att jag inte bekymrar mig för detaljerna, stämmer verkligen! Jag har noll detaljintresse, och blir oftast väldigt irriterad om andra, t ex på jobbet, påpekar detaljer som fattas i mina arbetsuppgifter - sådant jag oftast tycker är futiliteter.

Lenas-bus
0

Detta fick jag och det stämmer faktisktFlört

SÅDAN ÄR DU:

Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.

Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut - även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.

Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.

Du tänker logisk och värdesätter problemlösning där du får använda huvudet. Du är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som du bedömer dig själv.

[Asta]
0

Sådan här lär jag vara enligt testet

Utåtriktad Planläggande Abstrakt Tänkare

SÅDAN ÄR DU:

Du är mycket intresserad av, vad som pågår i din omgivning. Du gillar att prata med andra (nästan oberoende om vad det handlar om) och att vara med, där "det sker".

Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut - även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.

Du tänker logisk och värdesätter problemlösning där du får använda huvudet. Du är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som du bedömer dig själv.

Anders 50
0

Mitt svar:

SÅDAN ÄR DU:

Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.

Du är detaljorienterad och sannolikt en praktisk person, som är intresserad av att ta reda på HUR saker fungerar. Du är resultatinriktad och vill helst göra saker på det sätt du är van att göra dem på.

Där ser man!!  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

AnnL
0

Mitt svar

Exakt samma som # 4 Asta.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Pirkkolino]
0

Mitt svar.

Exakt samma som #5 Anders.

aggeelin
0

Glömde kopiera - men detta var jag i de fyra orden

Utåtríktad Planläggande Abstrakt Känslostyrd person

Men flera av frågoran var svåra att svara på, det var lite "det beror på", ska kanske prova igen Glad

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

Inåtvänd

Utåtriktad

Planläggande

Upplevande

Konkret

Abstrakt

Tänkare

Känslostyrd

**
SÅDAN ÄR DU:**

Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.

Sen om jag är sådan här..Det får min omgivning bestäma..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[peter54]
0

Inåtvänd

Utåtriktad

Planläggande

Upplevande

Konkret

Abstrakt

Tänkare

Känslostyrd

**
SÅDAN ÄR DU:**

Du är detaljorienterad och sannolikt en praktisk person, som är intresserad av att ta reda på HUR saker fungerar. Du är resultatinriktad och vill helst göra saker på det sätt du är van att göra dem på.

Haha, en sak som verkligen inte stämmer med mig är att jag skulle använda min kalender flitigt. Jag har aldrig lyckats använda en sån. När jag haft en har jag måst fylla i den efteråt.

Annars är det väl rätt träffande tror jag. Skrattande

[peter54]
0

Om man läser igenom svaren alla fått, ser man att variablerna är rätt så få egentligen.

Är det för att vi är likadana här, eller för att svarsalternativen är för smalt utformade tro?

chik
0

Peter tror att det är som du säger::: svarsalternativen är för smalt utformade tro?

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

De är absolut för smalt utformade jag har en mer komplex sådan men då måste man skriva in sig för att få svar.

Anders 50
0

Egentligen…..varför behöver man testa sig för att få veta hur man är? Har man inte en bra uppfattning om det redan?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Andra vet nog bättre hur du är än du själv, man vill ju bara se de goda sidorna. Visst kan man erkänna några mindre bra men inte alla.

Lenas-bus
0

Själv tar jag en sån här grej för skoj,lägger ingen vikt vid det och kul är det när det stämmer iblandFlört