Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 999 ggr
Maria
0

Godmorgon söndag 16 Januari

Godmorgon alla.

Det verkar vara jag som är först fastän klockan är mycketFlört

Hoppas ni alla får en skön och innehållsrik dag.

/Maria

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Bumbleboo!

Det är ju söndag, och de stannar de flesta i sängen så länge det går.

God morgon alla ni andra, idag ska de vara varmare ute tyckte jag de sade på Tv.n och med mycket snö! Ha en vilosam dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

AnnL
0

Godmorgon Bumbleboo, Cristine o ni andra!

+5°, blåsigt och småregningt. Ösregn i går så all snö är borta förutom snöhögarna.

Blir en lugn söndag hemma i soffan o framför datorn.

Ha en skön söndag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Asta]
0

God morgon, här är det flera plusgrader och det droppar för fullt. Känns underbart och i och med att det varit så kallt förut känns det nästan varmt ute. Jag ställer mig på altanen och blundar och hör hur det droppar och kan då nästan inbilla mig att det är vår. Jag tror ändå att de känslorna ger mig lite kraft att klara av nästa omgång vinter.

8000 kr i el för december. Inga jätteglada miner precis!

Anders - skriver inte du upp vädret? Om så, hur kallt var det så här dags förra året?

Anders 50
0

Godmorgon!

+3 och småregnigt!   Blankis ute!

Ha en bra söndag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
0

Bubleboo o ni alla andra.

Önskar er en trevlig…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Bergspuman
0

Godmorgon,

Även här är det mildare och jag ser att det tinar och rasar snö från träden. Men tydligen snöade det i natt.

Jag ska i tur och ordning käka frukost, bada, småstäda i lgh och åka ner på stan och möta särbon. Vi kör en slappar-dag idag och spelar spel. Ikväll ska jag inviga min nya servis, som jag hämtade igår, och det blir lite extra god mat. Oxfilé och potatisgratäng hade jag tänkt mig.

Dessvärre måste vi stiga upp jättetidigt imorgon då han blir hämtad av en kompis kl 8.00 i Norrtälje, brr. Blir purrning 5.00 FY F-N.

Ha en skön söndag!

chik
0

Puman!!Inte ångest redan för morgon dagen-Nä!Nä..""Go o glad""

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Godmorgon!

Javisst..det är fint med sovmorgon! Särskilt då det utanför fönstret är grått, mulet och trist..då uppskattar man sängvärmen som allra mest!!

Ha en fin söndag alla!

[GunillaF]
0

God förmiddag.

I dag är det snöskottning som gäller.

Ha en fin Söndag!

[peter54]
0

God förmiddag Glad

Här regnar det, blä. Obestämd

Anders 50
0

Gomidda!

Oj vilken blankis det är på by-vägarna, och värre blir det nog om det fortsätter att regna.

Har varit och sandat en backe upp till en gammal tant och nu ska jag till brorsan och äta middag! Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här snöar det som tusan*suck* som om det inte räcker med högen jag redan har. Taket som skyddar varmluftsfläkten har rasat ner av snötyngden

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Godkväll, här har det varit full fart idag och ingen sovmorgon. Jag har varit barnvakt till stora N (barnbarnet) och på eftermiddagen har vi varit på julgransplundring på mitt jobb. Det var massor av barn, hela kittet plundringen, dans, fika, glass, trollkarl, ansiktsmålning, lotter - vi vann, glass,korv, godispåse, tomte och paket (vi hade haft med oss ett paket) trevligt var det och nästa år blir det ännu roligare när stora N är större.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet