Godmorgon 10 jan
Godmorgon! Ute är det mörkt, milt och blåsigt. Inte så kul. Nu ska jag åka och lämna plasma och sen iväg till jobbet.
ha en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Agge Asta O Gunilla o ni alla andra.Måndag.
Inga problem med o komma in här nu har jag.
Önskar er alla en fin Måndag.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon!
Första dygnet med plusgrader sedan de 21:e november!
Men snön är seg, det skulle behövas några mer plusgrader. Och framåt natten så ska det bli kallt igen!
Idag ska jag in till civilisationen för lite ärenden, det är planen för dagen!
Ha det bra idag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Hej alla!
Inte riktigt bra i min arm än så jag tar det lite lugnt med skrivandet. Det har vräkt ned snö hos oss och maken har fått skotta och skotta.
Ny blogg igen men skam den som ger sig
/kram
Gomorron!
Åh så jag längtar efter våren och de första blommorna, nu är jag less på all snö!
Jag har en exelent postservice måste jag säga, taxin tog med presenten till sonen hem och där hämtas den upp av nästa väninna som kör buss till Stockholm. Sonen har skickat en dator som då kommer med taxin i morgon bitti.
Man blir riktigt bortskämd!
Ha en fin dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Cristine!!!Vist har du tur.o det är du värd.
Godmorgon!
Någon plusgrad o solen börjar titta fram.
Blir en långtur i skogen idag. Annars inget på programmet.
# 6 Härligt med ny dator Cristine.
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godmorgon,
Här har dagen brakat igång med möten, alla människor är tillbaks från semestrar, julledigheter och förkylningar och min nya tjänst är kungjord, om än inte "driftsatt" ännu.
Det var tillfruset och glashalt i morse. På 55:an mellan Uppsala och Enköping en trafikolycka i vanlig ordning. En personbil hade kilats in i släpet på en tom timmerfora, men det såg inte ut att vara några större plåtskador. Får höra sedan om eventuella personskador.
Särbon och jag köpte och spelade ett nytt roligt spel igår, Pentago. Skitkul, men jättesvårt! I alla fall för mig, han vann hela tiden.
Ha det gott!
Sen morron på er!
Här har det gått på högvarv sedan sju i morse,det började med att Snodden varningskällde som en galning så jag lovar er att jag kom upp ur sängen snabbt,och mycket riktigt ett rådjur stod på förstukvisten
.
Sen kom jag på att jag var försenad till skolan,fart och fläng ut med hundarna fort som attan,duchen gick snabbt….iväg till skolan….bara för att komma på att jag börjar inte med data förrän nästa måndag
,alltså ingen lektion i de andra ämnen förrän i morrn PHU!! och morr på mig själv!!.
Nu ska jag ta en längre tur med vovvsen i skogen så jag får andas och lugna ner mig ett par tusen hekto eller nått…..
.
Ha en fin dag allihopa!
#7 Tack snälla Chik! 
#8 Nu kommer vi att ha tre st. så då blir man väl aldrig utan hoppas jag
#9 Spännande Puman, med det nya jobbet!
Spanaren, tag hand om dig.Hejjar på Bloggen.
Bergspuman.Lycka till.
Sisa.Vist är Datan en sak som man inte alltid är kompis med.
Jag o Fia har varit ute en tur på ca 2tim i skogen.
O vad jag blir grinig.Skogsmaskinerna har sabbat en Gammal väg totalt
Sen en gammal stengrund som var så vacker o två Stora Rot-kol gropar..Är det inte K-Märkt så körs det bara på.Inget eget ansvar-Nä.Nä…Skit!!!!!!!!!
Så långt har jag inte traskat som vi gjorde nu på länge-skönt..
Önskar er en fin dag där ute eller i burken..
Chik..ingen data = ingen Chik! 
#5 Har du ännu ont i armen..hör av dig!
#13 Så tråkigt Chik att de förstör din skog.
God eftermiddag
Full rulle både på jobbet och hemma.
Tittar in och önskar en bra dag och springer vidare.
Zabelle

God middag på er!
Gick inte att komma in på I Fokus i morse, jag som sovit dåligt igen ville ju ha lite sällskap så tidigt.
Humöret blir också så mycket bättre när jag kikat runt här bland alla goa människor en stund
Har jobbat och så halkat runt på stan en stund, behövde handla en del.
Ha det bäst allihopa
Hemma efter första dagen efter julledigheten och jag är helt slut
Har vinglat omkring som ett fyllo på jobbet idag. Huvudvärken har hållit sig borta men yrseln blir värre.
Har haft möte med chefen om hur vi ska lägga upp planeringen med min sjukskrivning. Det blev ett bra möte.
/Maria
bubleboo..Oj Yr..Men det gick bra på jobbet då? Om man bortser från att du var sliten o yr.
Ha nu en trevlig fortsättning på kvällen..
#20 Ja, visst gick det bra men jösses så trött jag är.
Jag "slipper" träffa patienter/studiedeltagare nu och arbetar enbart administrativt vilket är skönt.
/Maria
# 21
Du får ta det lugnt, bumbleboo..