Har ni städat ut julen?
När tar man bort stakarna från fönstren?
Det blir lite tomt när dessa tas bort, vad har du där då?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ska ta bort mina julprydnader idag tänkte jag mig!
Men i fönstren har jag ganska fullt annars, diverse ljushållare för värmeljus. Inga krukväxter dock. Så det kommer inte att se särskilt kalt ut.
Hemma hos mig har julen åkt ut. Varenda tomte och stjärna är tillbaka i sina lådor 
Zabelle
Tänkte vänta till helgen men min man fick ett anfall igår så det enda som är kvar är belysningen ute.
/Maria
Då ska jag också plocka bort mina!
Inte ljusstakarna i fönstren. Men de försvinner i helgen. Annars är det väck
Var rädda om varandra
Jag har allt mitt kvar..även om jag tröttnat på det röda! Någon vecka till..och sen så..
Kanske ihelgen. Vi har inte så mycket, två adventsstjärnor, en ljusstake och så julgranen. Jag gillar adventsstjärnorna och låter ofta dem vara kvar lite längre.
Idag åkte allt ut,och då menar jag allt,jag har en del ljusstakar med dioder i som man kan ha året runt så dom ställs dit i stället eller så får någon av mina blommor pryda den platsen
,Sen har jag ljuslyktor från hösten till våren som sprider ljus och värme
Jag tycker det är väldigt trist att ta bort juleljusen för de lyser upp så trevligt. Det blir inte alls lika fint med vanliga lampor.
Nån som har tips på fönsterbelysning som lyser lika fint men som inte är "Juliga"?
Fick ett anfall av arbetslust nu på eftermiddagen så nu är allt som påminner om julen inne i huset borta, förutom köksgardinerna.
Ingen stake i fönstret längre,
nu finns det vanliga fönsterlampor i fönstren!
Ute får belysningen vara kvar tills snön går bort!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Nä!! Har ju precis fått fram det. Nä nu får det stå till midsommar.Då är det dags o städa igen..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Stoppa ner en slinga i en glasvas.
Nadesch har ett körsbärsträd i sitt fönster.
Den var jättefin! 
Nix, ingenting är bortstädat ännu. Det sker den 13e på tjugondag Knut 
Hade bara katterna låtit bli att samla på sig granbarr när de ska dricka ur julgransfoten och sen bära omkring barren i hela huset, så hade granen fått stå kvar ett tag till!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag håller med Peter om att det är lagom att ta ut det den 13 då det är tjogondag knut. Här går det lite i taget, tomtarna imorgon, allt utom belysning den 13 och sen belysningen någon gång senare. Det är så mörket så det är härligt med belysning
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Mitt åkte bort i tisdags. Rubb o stubb. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.