Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: resor-och-kulturer
Läst 1913 ggr
Lenas-bus
0

Ligger mycket i det;-)

Du kommer till en tid I ditt liv när du inser:

Vem som betyder något..

Vem som aldrig gjorde det… 

Vem som inte kommer att göra det…

Vem som alltid kommer att göra det.. Så, oroa dig inte för människor i ditt förflutna. Det finns en anledning till att de inte finns med i din framtid.

Bergspuman
0

Väldigt, väldigt sant!

Min pappa sa en gång att det var viktigt att hålla fast vid de vänner man hade, för det är inte så lätt att skaffa nya vänner när man blir äldre. Och att man skulle ha överseende med deras sämre sidor. Det stämmer i och för sig, men då missade han just den här aspekten som du tog upp!

Och jag vill verkligen inte hålla fast vid någon som inte ger mig något utbyte.

[Sisa]
0

Undrar om jag är där nu..Obestämd

Lenas-bus
0

1,Sant vissa växer man ifrån på olika sätt också,och då finns det inget gemensamt kvar,även om nu jag inte kommer att ha problem att skaffa nya vänner pgr av ålder,jag är alldeles för lätt att prata med för detSkrattande.

2,Som jag ser det kan man vara där i omgångar i sitt liv mycket pgr av orsaken jag skrev ovanFlört

zabelle
0

#2 Tvekar du, är du kanske inte "där" än…

Zabelle   

chik
0

så sanna ord.

Men så är det ju det o följa dom….

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Det där var lite fööör invecklat för min hjärna…Obestämd

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Lenas-bus
0

6,Hahaha läs saaakta…:-)))

Cristine
0

När jag kom hem till Sverige igen så hade jag och mina barndomsvänner inget gemensamt längre men jag har fått nya som jag värnar mycket om, de är underbara.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

#7 Hjälper inte! Skrattande Men det stämmer säkert! Obestämd

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Lenas-bus
0

8,Ja så kan jag mycket väl tänka mig att det kan bli också,för det blir ju ett stort avbräck och man tar in totalt olika erfarenheter när man är ifrån ett bra tag.

En annan sak som också kan hände vilket jag varit med om nu 2 ggr senare halvåret är ju att,man helt plötsligt korsar någon lekkompis/tonårs vän sedan barndomen och upptäcker att vi har tänkt så mycket på varandra genom åren,och har hur mycket som helst gemensamt fortfarande,det är jättekulGlad

Visst värnar man om sina riktiga vänner,dom är viktigaFlört

AnnL
0

Tror att jag träffar människor av olika anledningar här i livet. Alla har eller har haft någon mening i mitt liv av olika skäl om det är gamla vänner, nya vänner eller vänner som jag haft o aldrig träffar mer.

Men en sak har jag lärt mig att jag umgås inte med dom som tar min energi längre. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Lenas-bus
0

11,Sant och jag har precis nyss gjort mig av med ett helt gäng energi slukare,du vet vad jag menarSkrattande