Hur gick det?
Vad gjorde ni igår?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
ja jag skulle ju ha mys o pys här-Trodde ja ja.
Fick besök blev tvångsförflyttad upp till grannen god mat-för mycket.
Strömavbrott.
Gick hem vid 23 tiden-lungt.
Lugnet tog slut när det välde in människor som skulle ha med en ut i skitväder Regn hagel blåst..Raketer som inte gick o tända-Pang så for dom i väg.
Lyckades smyga mig in.
Stod i fönstret o tittade.
Mer folk puss o kram nytt år-11..
Tassade upp i sovrummet dit ingen går.Natt……
O nu ny dag fräs o fin-Solen skiner o ett nytt kapitel börjar Nu.
Ha en fin dag alla..
Med eller utan huvud.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Oj så livligt och rörigt du hade, ja ibland blir det för mycket.
Vilken tur att du idag är som en nyutslagen ros. Det är nog många som inte är så fräscha.
ja som vi får sjönga lite för.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Vi lagade mat hela dagen lång
Sedan åt vi en underbar middag.
Vi spelade vårt nya spel Bezzerwizzer som var så roligt och vi spelade två omgångar.
Vi la oss vid halv två och min bror och svägerska sov över.
Klockan kvart i fyra ringde telefonen från min mans ena arbetskamrat Han arbetar i Kyrkan i området där vi bor och av någon anledning hade kyrkklockorna börjat ringa mitt i natten.
Eftersom han bor närmast var det bara att ta på sig och knalla iväg. Telefonen ringde igen och en annan kvinna påtalade att klockorna ringde.
Så det blev en rörig natt och alla vaknade
/Maria
För oss är storhelgerna alltid som en vanlig helg, lite godare mat o mer godis bara. Lite tråkigt men ibland jätteskönt, särskilt om man inte är riktigt på hugget.
Middag, tårta, TV, kom isäng vid 2-tiden…med ont i ryggen o en gosig kisse på maggen. Gick o "pudrade näsan" vid 4-snåret, tog en kvarts insomningstablett, halvsov till kl 9 då jag steg upp…för en gång skull som förste man…kvinna…i huset. Invigde det nya året med min nya morgonrock. 
Vi har det ungefär som MaMaMade - inte någon större skillnad på storhelg och vanlig helg. Godare mat som sagt.
Igår höll vi på med att se hur vi kunde ladda ner HD-film och om det gick att konvertera så att vi kunde titta på den på PS3:an, tror att vi löste det.
Vi gjorde mat, såser till fondue och så chokladmousse till efterrätt. Åt vi senare på kvällen. Vi började titta på film - vid tio i tolv gick vi upp på balkongen med varsitt glas rödvin, vi skippade champagnen och så tittade vi på fyrverkerier. Älskar fyrverkerier så vi stod där ganska länge.
#4 Wow.. det där med kyrkklockorna låter som ett gott omen!
#5 Varför pudrar man näsan kl 4 på natten Made?
#6 Vin låter mycket bättre än julmust som jag drack!
#7 En del av oss "tanter" måste det…man sover lättare efteråt. 

Firade in nya året med en vän, och en massa plockmat och lagom med dryck.
Sent i säng men upp tidigt och inget kroppsligt besvär av gårdagskvällen alls!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Firade i lugn o ro med sambon. God mat o några snapsar till. Ett par irish coffe under kvällen sen champange kl 12.
När det var tid för fyrverkeri fick titta inomhus i fönstret. gick inte att gå ut som det blåste.
Inga men här heller idag.
Det verkar som en del somnat innan dom hann avfyra raketerna i går för här smälls det för fullt i kväll också.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.