Få dagar kvar!!!
Ja nu är det inte många dagar kvar på detta året…
Tycker det har gått så fort.Här hos oss har vi haft många goa skratt många fina människor runt oss.
Vi har även haft, döden som har hälsat på..
Men i det stora hela så har detta år gått så fort.Tycker inte det var längesedan det var ny år o nu är det det igen…
Hur tycker Du…något som du tycker med detta året???
Lena.P är jag i verkliga livet.
Chik. Jag säger ungefär som du…Det har gått fort. Väldigt fort.
Jo, det här året har rusat iväg. Och det har hänt mycket. En del riktigt negativt, men en del väldigt bra saker också. Det har inte varit ett av mina allra bästa år. Men heller inget dåligt år.
Om jag får tycka en gång till.Så hoppas jag att jag hinner med sommaren.För den sommaren som var i år.-Den Gick Fort…Helt plötsligt så var det snö på grill o ute möblerna…O då hade vi en fin sommar.Efter vad jag kommer i håg.Men fort gick det….
Fort har det gått..och upp och ner, precis som alla andra år!
Hoppas nu på ett fint och positivt 2011..för mej, för dej, Chik..och för alla er andra..
Ett bra år 2010, trots att man blev singel i våras, kanske bäst som skedde!
Men försvinner en så står tusende åter, men det räcker med en till att börja med, och…..
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Ju äldre man blir desto fortare går det. Numera har jag svårt att minnas från år till år vad jag gjorde dessa speciella dagar. Var det förra nyåret vi var där och gjorde det? eller var det förförra året? Samma med midsommar. Åren blandas ihop och det blir en enda stor röra av var, när och hur
2010 har varit ett ganska stökigt och jobbigt år men oxå haft massa ljusa stunder.
2011 kommer bli underbart då jag och sambon ska gifta oss + att han äntligen blir prickfri så vi kan kolla på hus!
#6 Ja tänk på mej då som är 20 år äldre, jag hinner inte med att vrida på huvudet för att se dagen swischa förbi.
#5 Du Anders gör dej beredd till sommaren för då hyr vi en buss och åker ner..jag hänger med som förkläde..då kommer bönderna som söker fruar i skymundan!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag tycker tvärtom att 2010 har gått förskräckligt långsamt. Det har varit ett olycksår för min del. Människor i min närhet som blivit sjuka och snabbt gått bort, elände på jobbet, mamma trillade ner i demensen, min syster blev allvarligt sjuk mm mm.
Jag längtar efter att 2010 ska ta slut och jag hoppas innerligt på ett bättre 2011.
Cristine:::#5 Du Anders gör dej beredd till sommaren för då hyr vi en buss och åker ner..jag hänger med som förkläde..då kommer bönderna som söker fruar i skymundan::::
Det gör vi.
Vad kul det hade varit….bara så där…
Sisa Tack…Samma till dig….
Året gick fort. Det hann ändå fyllas med många sköna känslor, vackra ting, goda dofter & smaker. Visst, jobbiga saker har hänt också, men förhoppningsvis blir allt bra i slutändan. Jag har så mycket att vara lycklig över, så tycker 2010 var bra. Men… det kan alltid bli bättre.
Hoppas på ett Gott Nytt År för Alla
Fotokrafs.Samma till dig Gott År.
#8…#10 Jag väntar….

God middag!
Säger som Maggan..ju äldre man blir…brukar skriva lite kort varje dag om vad som hänt och väder, kan vara bra och kul att gå tillbaka och kolla..Hmmm…hur var det nu?

#6 Vilken bra ide Cristine att vi hyr en buss och hälsar på Anders..kul tanke så jag sitter här och ler när jag tänker på oss alla kvinnor dyka upp/ ner hos Anders

# 13 Jag hänger också med Anders.
Tycker att varje år går fort numera så också 2010. Tycker 2010 varit ett riktigt fint år för min del. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Sista halvåret sen jag slutade jobba har gått otroligt fort! Jag trodde faktiskt att det skulle bli liite drygt att "gå hemma", men det blev tvärtom! 
2010 har varit ett omtumlande år men jag är nöjd. Det positiva har övervägt och det är det viktigaste.
/Maria
#16 Ja minns du vad jag sade Anders!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#18 Njae…minnet är bra, men kort! 
Det är väl som .."vanligt"
det händer ganska mycket,..
..kanske har det hänt mycket,när det hänt
väldigt mycket jobb eller väldigt mycket ledigt
nå´n vända ordentligt sjuk !,mitt i all hälsa..
mäniskor har kommit i min väg,
några har försvunnit..några snett bakåt andra framåt,till andra sidan
jag har gjort resor,både långt bort och djupt innom mig
det är som det "ska"
I rörelse
/nog finns det mål och mening i vår färd
men det är vägen, som är mödan värd/
(K.B)
penke