Dan för dan, före dan - onsdag 22 dec
Godmorgon, först igen!
Här sitter jag med frukosten och är sen på väg till tandläkaren. Ute är det bara 18 grader, ohc inne är det varierande. På en del ställen i taket är det 6 grader och på golvet som kallast är det 12. Sen varierar det uppåt till ca 18 grader. Så är det att bo i ett hus byggt av SKANSKA
Ha en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon ja nu är det nära,jul.
ute är det -23,8 men här inne har vi varmt skönt 22 gr.
hoppas det går bra hos tandläkaren aggeelin.
Ha en bra onsdag alla!
Åååå, 22 grader, så skönt! Jag har inte haft hål i tänderna på evigheter men misstänker att det kan vara dags nu.
Ikväll är det dags att städa huset. Inte så kul men skönt när det är gjort.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Här är det också kallt. Både inom- och utomhus. Vi kan inte elda i vår kakelugn tyvärr för det behöver helt klart sotas.
Idag är sista jobbdagen innan jul och jag vet inte hur jag ska ta mig igenom den.
Kikade ut genom altandörren och rådjuren sprang. Undrar om jag lyckats sätta lite skräck i dem? Eller om det bara var ett sammanträffande. Tyvärr tror jag mer på det senare.
Godmorgon
-21 grader och blåst är ingen bra början på dagen. Har svårt att tina upp ansiktet. Vi brukar inte ha så kallt härnere.
Efter jobb blir det storstädning hemma, sen är det bara en halv arbetsdag kvar innan julledigheten. Ser fram emot att rå om familjen och fira jul tillsammans.
Zabelle
Gomorron!
Kölden har minskat nu, bara - 10 och det är grått och disigt, kan det vara snö på gång?
Både hunden och trädgårdsrådjuret är glada idag för jag plogade upp lite vägar i trädgården med fyrhjulingen igår, hunden blir ju inte så snöig längre nu när han motionerar sig!
Ha det bra!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Usch så kallt ni har det, ingen höjdare precis och ännu mindre inne!
God morgon alla här är det -12 och 22 inne, precis lagomt. Idag finns mycket att göra så dessa dagar kommer vi nog inte att ses så mycket.
Se till att klä er varmt och ha en skön dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Även här var det runt -20. Brr. Men bara att klä på sig! Jag bryr mig inte SÅ mycket om kylan, även om jag inte direkt gillar den. Jag försöker fokusera på positiva saker istället, som t ex att jag ska koka fudge ikväll, att det är sista jobbdagen för i år (
) och att jag ska få tillbringa en härlig julhelg med särbon!
Dagen idag kan bli hur som haver. Just nu är det LUGNT, men det kan också bli så att alla projektledarna bestämmer sig för att vilja skicka diverse manualer, ritningar, kontrakt, fakturor, etc. och då får jag häcken full med kurirutskick!
Annars ska jag arkivera och städa lite, tänkte jag! Och lämna över jobb till min kollega som arbetar mellandagarna.
Ha en skön dag!
Godmiddag!
Hade - 28 vid 7 i morse.
Å jag som skulle på lasarettet på koll!
Hade planerat att åka med särbon men han fick inte igång sin bil.
Bara ut och starta min då!
Å vilken pärla jag har!
Den startade direkt!
Säga vad man vill men jag tar hellre snö än denna kylan.
Är ju oftast lite insnöad. ( hihihi )
Ha en bra dag alla!
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2264500/i-kvall-slar-ovadret-till
Läste precis i tidningen att nu kommer det mer snö… det är inte kul längre 
Zabelle

God dag, i jul stöket.
…#4…ooo så vackert…och nu med den bildens hjälp vill jag öska till ER ALLA GODASTE JUL OCH DET BÄSTA TILL ÅR 2011.
Jag tänker på er och är med er i min energi som vill om famna er alla med sin värme.
Jag fattar inte…har fåt så mycke ny energi,när jag har vågat ge efter vissa saker…
Jag är så glad o skriver till er lite till nästa gån.
Nu stänger jag datoren,om ingen annan har beställt tid…för min tid är ute här i biblan nu.
Silivipp och vi hörs…KRAM
#13 Jag blir alltid glad av dina inlägg
/Maria
God Afton 
Hann inte in här i morse. Det var 27 grader kallt och jag var tvungen att fixa nya vattenflaskor åt mössen i verkstan. När det här så här pass kallt ute så fryser vattnet i deras flaskor, så jag måste byta flera gånger varje dag.
Nu är det något mindre kallt, "bara" minus 23, men det är hyfsat klart väder, så det hinner väl droppa ytterligare några grader under natten.