Träna hemma.
Är det någon av er som gör det(puman vet vi cyklar) vad gör ni då?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag måste göra mina övningar minst 3 ggr om dagen annars säger kroppen ifrån,sen är jag ju alltid på minst en långprommis med vovvsen varje dag
Jag tränar mycket hemma. Mina arbetstider gör att jag inte kan boka in en fast tid på gymmet.
Wii active är riktigt kul sätt att träna på när det är för halt att jogga ute.
http://www.youtube.com/watch?v=yWK3q6mbVB4
Har fått en DVD med Zumba träning på som också är jättebra träning.
Sen blir det alltid flera promenader med vovven varje dag.
Zabelle
Vi har en cykeltrainer som jag cyklar på ibland, men nu blir det mest att jag tränar styrka hemma. När våren kommer skall jag ut och springa. Jag borde röra på mig mer med tanke på hur stillasittande vardagarna är.
Försöker att stretcha ibland..men tränar inte med några redskap..om man inte får räkna min cykel förstås..
Min träning får jag genom det jag gör i vardagen.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag tränar på min powerplate
Jag övar yoga och "hottentott" dans hemma regelbundet. Så jag har alltid gjort. Sedan är promenader förstås en typ träning.

# 7
Vad är " hottentott dans " ? 
#8 Säg det Sisa, vad det är. Hottentott dans.
Det var min pappa som gav namnet till min dans redan då när jag var bara ett barn.
Senare förstod jag själv, att min dans innehåller många olika saker i ett och samma paket.
Dans, yoga, gymnastik och meditation. 
# 9
Intressant Pirkko..du verkar vara en intressant person, med stor livserfarenhet..
Skulle vilja läsa Din självbiografi..
Ja det har hon!
Jag utövar själv någonslags hottentottdans.
Tack Sisa, du själv är så go person, att du upplever mig som en intressant person. 
Men jag medger, att mitt liv har varit oerhört intressant. Jag har hunnit uppleva en hel massa olika saker.
Min självbiografi ligger i dator. Den inte har hunnit längre än så. Men den är skriven av en snigelns liv med snigelfart. 
Men om den kommer ut från dator någon dag. Då får du läsa den.
Kram.
Ja Cristine. Vi är två hottentotter. 
Jag har brukat träna ganska mycket hemma. Gillar att träna i min ensamhet. Dessvärre har det inte blivit så i huset. Vi måste få i ordning ett rum så att man får plats att träna där. Det ska vi försöka göra nu i juletid.
# 13
Jag väntar tills den är klar..och ser fram emot att få läsa! 
Har ett löpband som jag springer mig trött på.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.