Jag kommer med exakthet ihåg de dagar mina fyra barn föddes.
1,Det gör inte jag dom fick lov att ge mig för mycket rusningsmedel;-).
Jag kommer aldrig glömma min gamla Kingen som väntade på att jag skulle somna med hans tass i min hand bara för att vakna och se att han var död
Mitt bröllop. Surrealistisk upplevelse. Egendomlig på alla sätt. Den sommarens enda riktigt vackra dag. Alla var blåklädda, även våra 2 vittnen. Min kompis som slängde cous-cous på oss.
Turistande italienare som filmade oss och kom fram och gratulerade (på italienska), de förstod vad som var i görningen. Jag som fann mig och svarade Mille grazie!
Fika på Tant Brun sedan, fnittra nervöst åt det som just hänt. Åka hem och släppa bomben
.
Glömmer heller aldrig den dagen, jag för alltid tog farväl av min lilla papillonvän..
Den största dagen i mitt liv var när min son föddes 
Sen finns det ett litet pärlband med dagar som betytt extra mycket både glädje och sorg.
Då och då kommer det en ny speciell dag som hamnar bland de andra "pärlorna".
Zabelle
# 5
Så fint skrivet, Zabelle..
Jag berättade om trevliga händelser i #1
Fredagen den 13:e Juli 2007, när min son gick över till andra sidan, är en dag jag aldrig någonsin kommer att glömma, när det gäller sorgliga händelser.
Jag minns varenda minut och den dagen spelas upp för mitt inre minst en gång/dag, fortfarande. Det kommer nog inte att bli på annat sätt är jag rädd.
#7 Det är så ofattbart tragiskt att förlora ett barn. Lider med dig!!
Zabelle
Jag har massor av dagar vad jag aldrig glömmer. Men om jag väljer bara en av de. Då är det den dagen när jag äntligen fick lämna bakom mig landet var jag hade född emot min vilja. (Eller jag hade valt fel land själv.) Finland.
Den dagen var den 2.10.1968. 
Det finns så många både positiva och negativa så att välja en….nja….jag passar! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!