Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthus-och-hem
Läst 1390 ggr
Bergspuman
0

Klockor

Är du tidlös Glad - eller är du beroende av att veta vad klockan är?

Hur många klockor har du hemma och bär du armbandsur?

[Asta]
0

På jobbet har jag armbandsur - hemma har jag det aldrig. På jobbet är det väldigt viktigt att veta vad klockan är, hemma är det bara viktigt på morgonen de dagar man jobbar.

Vi har ganska många väggur hemma. Vi har till och med  i våra badrum, men det är för att man ska kunna såsa runt därinne utan att vara orolig att klockan blir för mycket på morgonen.

chik
0

Tid lös. Har en klocka i köket o så klockradion i sovrummet..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

Bär aldrig klocka men använder mobilen.

På jobbet är man ganska styrd av klockan och vi har ganska nyligen börjat med ett slags stämpelsystem som så lämpligt heter "Kom och Gå"

Vi stämplar även in och ut vid rast beroende på att den inbakade 45- minutaren oftast blir 20 minuter. Då får man i alla fall tillbaka tiden då man inte hinner ta ut sin hela rast.

/Maria

[Sisa]
0

Här hemma har jag massor av klockor..på spisen, micron, vid sängen, TV:n, DVD:n, datorn, klockradion..

Armbandsklocka använder jag sällan..men mobilen! Glad

Anders 50
0

Alltid armbandsklocka utom i sängen, och gott om klockor hemma.

Klockradio vid sängen som även visar klockslaget i taket.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[peter54]
0

Vi har väggklocka i varje rum, men jag använder aldrig armbandsur och när jag är ledig bryr jag mig mycket lite om vad klockan är utom när jag ska laga middag åt familjen.

Cristine
0

En i köket..inget armbandsur.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

fotokrafs
0

Inge armbandsur. Men visst kollar man på väggklockan/datorn/mobilen ibland. Bra att ha lite koll när man har tider att passa, skall käka eller sova.