Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 1322 ggr
Cristine
0

Drömmar

Brukar du komma ihåg dina drömmar och brukar det vara roliga eller har du mest mardrömmar?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bergspuman
0

Kommer ofta ihåg drömmar. Ibland drömmer jag hemska drömmar, kanske inte direkt mardrömmar som får mig att svettas och skrika, men drömmar som inte är så kul. Häromnatten drömde jag att jag skulle bli avrättad nästa dag. Jag skulle tänka ut en strategi för att skjuta upp det hela, begära prövning - överklaga, men någon sa beklagande till mig att det var för sent. Kände panik när jag vaknade.

[GunillaF]
0

Kommer väldigt, väldigt sällan ihåg mina drömmar nu för tiden.Rynkar på näsan

Cristine
0

Usch det är inte roligt att drömma om att man ska dö, men det betyder egentligen att man ska börja om på ny kula..med något nytt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Farwuq
0

Det är sällan jag minns mina drömmar, men…

… de jag minns är udda.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Maria
0

Jag drömmer hur mycket som helst verkar det somObestämd Jag minns drömmarna oftast och emellanåt har jag riktiga mardrömmar.

/Maria

Anders 50
0

Ibland kommer jag ihåg dem. Det är sällan det är mardrömmar. Ibland är det riktigt intressanta drömmar som man inte vill tala om.Oskyldig Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Toyan
0

Sista tiden har jag drömt mycket om jobbet, förmodligen för att där har hänt så mycket nytt och jag fått ett nytt ansvar.Obestämd

Inga mardrömmar på länge tack och lov.

fotokrafs
0

Brukar oftast gilla mina drömmar.. spännande actionfilm liknande, sköna smickrande eller bara skojigt knasiga. Visst har man haft mardröm och vaknat med obehag… men länge sedan nu.

[Asta]
0

Jag kommer ytterst sällan ihåg mina drömmar. Det är väl om jag skulle råka vakna mitt i drömmen eller direkt efter, då kan minnet finnas kvar.