Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 898 ggr
Bergspuman
0

Missöden

Igår råkade jag ut för en riktigt obehaglig grej.

På väg till gymmet märkte jag att något i ett träd, trillade ner på mig. Tänkte att det var lite torra bär eller så, så brydde mig inte om det.

Men när jag efter passet tog på mig min fina limegröna mössa igen, såg jag att en fågel SKITIT på den! Arrrrgghhh!!!

Har Du drabbats av något missöde nyligen?

Cristine
0

He he..förlåt att jag skrattar..men det måste sett dråpligt ut. Hoppas inte mössan blev förstörd, brukar vara svårt att få bort.

Jag jag ramlade baklänges i en stor driva och eftersom att jag inte kan böja ena knät fullt ut har jag väldigt svårt att ta mig upp, jag måste vända på mig för att komma på alla 4 och det är inte det lättaste i porös snö. Det tog nog sina 5 min så det måste sett jätteroligt ut när jag krälade där.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

…Nej inte så som du.Men inte långt i från.Måsar är ena hejare på o skita på en…

Lena.P är jag i verkliga livet.

zabelle
0

#0 Om du fått fågelskit på mössan ska du köpa en lott!! Flört

Zabelle   

Bergspuman
0

#3 ???

Maria
0

#4 Japp, det har jag också hört. Att få fågelskit på sig betyder tur (hur man nu har kommit fram till detObestämd)

/Maria

zabelle
0

#4,5 Det händer ju inte så ofta, varken fågelbajs eller storvinst på en lott, det är väl därför man brukar säga så?

Zabelle   

Bergspuman
0

Aldrig hört förut! Det var helt nytt!

Annars kan jag berätta, apropå fågelskit, att på en studentskiva för många år sedan, skulle jag och några klasskompisar knalla iväg till nationen.

En av dem var klädd i en jättefin långklänning. Vad tror ni händer? Jo - en mås flyger förbi och skiter henne rakt i URRINGNINGEN. Ja, det är sant!

Hon blev SÅ arg. Stackare!

Maria
0

HahahaSkrattande Den visste var den togFlört

Fast jag förstår att hon blev arg…

/Maria

chik
0

Tur att inte jag var med o såg vad den skiten tog..Hade brytit i hopp av skratt…Ingen Empati här…

Anders 50
0

Missöde, är bara förnamnet!

Hade lätt tagit ett hekto fågelskit på mössan bara jag inte hade tappat mitt finaste, bästa, greppvänligaste och mest indruckna öl-glas häromkvällen! Skrikandes

Det blev en väldigt låg och sorgsen stämning här resten av den kvällen…..Gråter

Tänk om man haft all den ölen som varit ned i det glaset och vänt! Förvånad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
0

Ja du Anders.Håll i glaset..

[Sisa]
0

Haha..fågelskit och tappade ölglas! Hur det kan bli..Skrattande

AnnL
0

För många år sedan hade min far brevduvor. Han satte ute i trädgården och titta upp i luften där duvorna flög över tomten i stor flock.

Han sa: Är dom inte fina när dom kretsar runt i skyn.

Jag sa: Jo.

Hann knappt säga jo förrän far fick en duvskit på flinten .Då san duvj….r. Skrattande

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.