Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 717 ggr
Cristine
0

Utskällning

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Får man ringa och säga vad som helst i tv?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Ja varför inte…De tog ju bart henne.Det var ju så hon hörde Linda.

Kärringen efter..Smörar..

Tv-Radio-Har ju den fördelen o bara ta bort…

Lena.P är jag i verkliga livet.

evrekaw
0

Ja om man tar ett så offentligt jobb så får man nog tåla att bli påhoppad en och annan gång. Alla kan inte älska alla…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Anders 50
0

Har hört värre!  Så för mig så går det bra!  Skrattande

Men att sända radio i TV???……hur kan man komma på något sådant?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
0

Man vill la förnya sig…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

#4 Det kanske jag skulle behöva också då!  Skrattande Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[peter54]
0

Radio i TV är antagligen billigt, annars begriper jag inte heller meningen med det.

Jag tycker att TV-producenterna skulle ta sig en titt bakåt i tiden, till stumfilmens dagar, när man var tvungen att låta bilden tala.

Nuförtiden går det alldeles för mycket program på TV där bilden är meningslös och därför skulle programmen passa bättre i radio.

För att kommentera frågeställningen i tråden, tycker jag att det verkar vara poppis att bete sig illa i media nuförtiden, ju grövre desto bättre förefaller det. Onödigt och fånigt tycker jag.

Maria
0

Ja, det har liksom blivit "häftigt" att bete sig illa och vräka ur sig saker hur som helst.

Såg häromdagen att det mest sedda Youtubeklippet var en kille som hade filmat sin tjej när hon fick ett raseriutbrott för att hon inte kunde välja/passa i sina kläder inför en resa.

Hur kul är det att se en annan människa tappa fattningen?Förvånad

/Maria

asvensso
0

Haller med om att otrevligheter och utskallningar okat i TV och radio de senaste aren. Ofta foljt av ett "Ursakta, men jag ar bara arlig!" Manga tycker det ar nagon sorts talang att vraka ur sig vad som helst. Har inget med arlighet eller uppriktighet att gora. Mest otrevligt. Om man faktiskt vill na fram till folk och kommunicera ett budskap sa finns det ju mer effektiva metoder.