Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 1341 ggr
[Sisa]
0

Man / Kvinna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om Du fick byta kön för en dag..

Skulle du tänka och handla i andra banor ?

Bergspuman
0

Om jag fick vara man för en dag, skulle jag (och ursäkta mig för att jag säger det rakt på sak!) nog springa runt och försöka sätta på så många tjejer som möjligt! Bara för att känna hur det känns!

Och så skulle jag utöva härskartekniker, bluffa när jag söker jobb och sjunga bas i en kör!

Skrattande

[Sisa]
0

# 1

Vilka drömmar Du har, Puman..haha..men jag tror du tänker rätt!! Skrattande

Maria
0

Jag skulle absolut pinka figurer i snön. Måste vara hur kul som helstSkrattande

/Maria

[Sisa]
0

# 3

Skrattande

Undrar vad männen skulle göra..om dom fick vara kvinna!! Flört

[peter54]
0

Oj vilken knepig fråga, jag har ingen aning. Ut och "dräpa av" manliga äckel på krogen kanske.

Flört

[MargaretaA]
0

Ja stå och pinka verkar kul Skrattande

Cristine
0

Särskilt i Sibirien där det ramlar ner som pärlor i snönTystTungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

Förvånad

[Sisa]
0

Jag tror att jag skulle sitta i bastun och bara lyssna..om jag vore man alltså..Tungan ute

Anders 50
0

Ni ska inte tro att det är så lätt att pinka figurer! Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[MargaretaA]
0

Är det inte?!

Berätta…. Tungan ute

Anders 50
0

#11 Det går inte att beskriva…det måste prövas live!

[MargaretaA]
0

Ja… fast jag tror i allafall att det är lättare för män än för kvinnor Tungan ute

Anders 50
0

#13 Borde vara så, ja! Skrattande

Cristine
0

Jag skulle haft den häftigaste 4 hjuling som går att få..män har bättre löner!

En YFZ450R till exempel

[MargaretaA]
0

Ja män har helt klart bättre löner men det är knappast något som gör skillnad om man bara har en dag på sig.

I länken ser jag bara Södertälje….  kan du förtydliga Cristine?

[peter54]
0

Jag måste ju få kommentera det där med att pinka figurer i snön, trots att det är 18 år sedan jag pinkade sist.

Det är nästan helt omöjligt på grund av flera faktorer. Dels är ju snön kall och pinket mycket varmt, så det blir inga linjer direkt. Dels, för att få till en figur skulle man behöva gå omkring och den mängd pink som skulle krävas är mer värdig en häst eller ko.

Det blir inga figurer, om man rör på snoppen medan man pinkar så blir det ytterligare ett hål i snön bara. Ni kvinnor har gått på en myt helt enkelt.

FlörtGlad

[MargaretaA]
0

haha boys and there toys Skrattande

[peter54]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#15 Jag har en Yamaha och den gick lös på 105 000 när jag köpte den 2002. Jag tillhör visserligen männens skrå, men inte tjänar jag bättre än min fru. Hon har 5 gånger högre lön än jag.

Ändå köpte jag en av de bästa och därmed dyraste 4-hulingarna. Då kan jag berätta att jag sökte fondmedel för att få ihop till den.

Jag fick ihop 75 000 på det sättet och köpte först en Yamaha Kodiak 400 som kostade 93 000. Jag la 18 000 själv av sparade medel.

Sedan bytte jag upp mig till den jag har nu, en Yamaha Grizzly 660 efter ett par år och fick bra inbytespris, 70 000, resten betalade jag av under 3 år.

Den 4-hjuling du länkat till Cristine, är en ren vägmaskin och en sån har jag ingen användning av. Jag sökte tillstånd hos Länsstyrelsen att både framföra 4-hjulingen i terräng och att skjuta ifrån den och det fick jag.

[Sisa]
0

# 18

Intressant information, Peter..nu fick vi nog så vi Tyst

Cristine
0

Tack Peter för länken!

Jo din är super, du har det bästa man kan ha som jägare och att åka på små skogsstigar och eländig terräng,  men jag åker mest på vägar så mitt val blev YFZ.Skrattande

chik
0

Jag har läst igenom vad ni har skrivit…O något kommer jag inte på…Det mesta kan jag ju göra som jag är.Till o med stå o pinka..Finns ju någon liten pinke tratt för kvinnor…

Nä!!!jag vet inget..Så tråkig är jag…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

# 23

Håller med dej, Chik..svårt att föreställa sej hur det är att vara kille..då man är tjej..Glad

[peter54]
0

#24 Titta igen på dina sista ord Sisa, de skulle kunna tolkas just så som tråden avser.

Glad

[Sisa]
0

# 25

Det var så det var menat..Glad

Maria
0

Jag har funderat och nu kommer det anspelning om sex igen men frågan leder liksom till dessa tankarOskyldig

Jag skulle kolla på nakna kvinnor och vilja veta vad det är en man "verkligen ser"…

/Maria

millam
0

Nej. Det finns en anledning till att jag valt det jag valt.. och jag hoppas jag gör/gjort bra val, de val jag lärt mig mest av!

[Sisa]
0

# 28

Förstår inte riktigt..valt det jag valt..Obestämd

[Pirkkolino]
0

Jag har prövat att vara en kille för länge sedan. Dansade kosackdans, och var klädd som en kille. När vi uppträdde hade alla trott att även jag var en kille. Det var kul att veta, att jag klarade av att vara en kille också.

Glad

Cristine
0

Jag och en väninna klädde ut oss till killar och gick runt på stan ingen tittade nämnvärt på oss, problemet kom när jag blev nödig.

[Sisa]
0

# 30  # 31

Då har ni ju provat på i allafall..en trovärdig..och en mindre trovärdig..Skrattande

[AnnikaOhlsson]
0

Jag hade ju precis som Bergspuman gett mig på det sexuella. kanske inte så många som möjligt, men absolut testat på att ha sex som man. Glad

Och självklart som många andra nämnt. Att stå upp och pinka!!

Jag hade nog avslutat kvällen på puben och druckit öl med grabbarna och fått höra riktigt grabbsnack!! Är det så "maskulint" och "Jan Gillou-aktigt" som man tror???

Skrattande

[Sisa]
0

# 33

Haha..låter spännande..Skrattande

[Pirkkolino]
0

#32 Ja Sisa, jag har provat, och det "gick hem" hos andra utom mina fötter. De stela stövlar vad jag hade på mig i detta fartfyllda dansen, räckte till, att jag var glad att jag inte är äkta kille. Högklackskor känns betydligt bättre i mina fötter. Skrattande

[Sisa]
0

# 35

Kanske är det inte så lätt alla gånger..att vara kille..Flört

inisklo
0

Glad…det var kul,att läsa o jag kommer inte på nåt…just nu…mer än att det är helt ok att jag är jag o inte vet allt o känner inte heller..typ pinkka o pippa osvSkrattandesom en man…fast när jag tänker efter sååååååååååå kunde det vara kul,att vara en man en dag bara men faran kan vara att man aldrig mer vill byta att bli kvinna igen ObestämdTungan utehoppsan hej