Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 1828 ggr
Cristine
0

Oförklarliga händelser

Har det hänt dej någon gång något du inte kunnat förklara hur det uppstått?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Pirkkolino]
0

Oj då, det har hänt hur många gången som helst vad inte går att förklara med min hjärna. Har försökt få förklaring även av andras hjärnor. Men, nix, ingen förklaring. Glad

[peter54]
0

Inte vad jag kan komma på. Jag tror inte så mycket på såna händelser och det kan ju vara förklaringen till att jag inte upplever dem.

Glad

Maria
0

Oj, det har hänt mängder med gånger men jag funderar en stund sedan släpper jag det…Flört

/Maria

Bergspuman
0

Jo, en gång, och det har jag nog redogjort för. Det var mammas katt som visade sig för mig på ett ställe där han absolut inte kunde ha varit, för han satt på balkongen och den dörren var stängd och han kunde inte komma in.

I efterhand har jag försökt förklara det med att jag satt och sov, men … tja, jag köper inte min egen förklaring ens en gång. För det var en så oerhört tydlig syn.

Men kan inget göra åt det hela. Det var så bara. Vissa saker kan man inte förklara helt enkelt.

chik
0

Ja ofta..Men jag är van..

I går!!!Kan bara inte först hur det har gått till..kan inte få någon logisk förklaring..

"I källaren har vi torktumlan som bara står (används inte) På den ligger en hatthylla fult med saker…O i går när jag kom ner med en skottkärra ved.

Då låg den på GolvettFörvånadO alla saker plus lite som hade gått sönder som den hade ramlat på…Den är alltså lutad mot väggen..I går var bara jag hemma o jag var nere o lade in ved lite innan o då var den på plats…

Detta är en stor gåta för mig o även fam nu när dom har kommit hem..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Jadå! Här händer det oförklarliga saker rätt ofta, senast i förra veckan!

Men jag tror mig veta vem som är ansvarig.

Och det skulle vara kul att veta hur hon gör!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[MargaretaA]
0

ja av och till - men jag tänker inte så mycket på det. Jag tycker det är mysigt att höra av trampet som av fötter fast jag är ensam i huset. Jag tänker bara att jag är nog inte så ensam jag tror Flört