*Väder!!!
Står i tidningen att nu skall vi få Kalt, här nere.
Vi har varmt. Ved eldning.Kan vara på morgonen som det är lite kyligt.
Vill ju ha varmt, Så vi brukar ha runt 25g varmt inne-skönt.
Hur har ni det….
Kalt
Varmt.

Lena.P är jag i verkliga livet.
Att ha så varmt inne tål inte vi. Vi har 20°. 
Vi har inte mycket värme inomhus. På veckorna stänger vi ofta av elementen och så har vi en värmefläkt vid soffan. På helgen har vi väl dem på, men inte någon hög värme. Vi har alltså direktverkande el.
Peter.Ni är vikingar..
Asta.Förstår.Blir så……
Lena.P är jag i verkliga livet.
Vill inte heller ha så varmt inne! Sover helst med öppet fönster.. även vintertid..
Kan förstå om du har varmt om du eldar med ved, Chik..antingen jättevarmt..eller iskallt!! 
Jag eldar en gång om dan, har accu tankar på 1500 lit. och har en thermostat som styr temperaturen inne efter hur kallt det är ute så det är alltid varmt o gott inne.
Just nu har jag 35 grader i elementen och 21 grader i huset. I sovrummet har jag lägre temperatur, för där har jag katt-värme på nätterna! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Även om jag avskyr vinter och kyla så vill jag inte har för varmt inomhus. Då blir jag bara trött.
Runt 20 grader är lagom tycker jag.
I sovrummet gärna ännu svalare.
/Maria
Jag har ganska kallt i min lägenhet men jag bryr mig inte om det, jag tar på mig extra kläder istället, varma tofflor, en till tröja och så virar jag en filt runt livet.
Fördelen är istället att den är tämligen sval sommartid.
Jag är mer för svala temperaturer än varma. Trivs inte om det är för varmt inomhus.
Jag har mellan 21-22 grader varm, när jag sitter här annars räcker det med 19. Det är för att det finns inget element i sovrummet där datorn står som jag måste ha lite högre.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag är så lättfrusen när jag inte rör mig så jag vill egentligen ha 22 grader inne. Men det är det sällan så jag har mycket kläder och handledsvärmare för att inte känna mig som en isbit. I sovrummet har vi det kyligt, det är skönt att ha det svalt och så många täcken
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Tycker själv att det kan vara kallt och dragigt. Gammalt hus och dålig isolering.
Har ett ställe där det går att sätta in kamin. Men det tänker jag på först när det är minus ute.
Eldar med modern vedpanna för jag har egen skog och ved.
Borde isolera men vet inte var jag ska hitta pengarna.