Orange
Det är - 4 tavlor i mitt vardagsrum som samtliga går i färgskalan orange! 1 av dem har en konstnär från Östhammarstrakten målat. 3 av dem har jag målat. Älskar dem, de är härliga färgklickar!
Gillar orange mycket förresten!
Jag har turen att kunna bära upp den färgen. Drömmer om en orange balklänning hi hi 
Jag har två tavlor som har orange i sig.
Jag hade en orange åtsittande klänning på 60 talet med 48 små pärlknappar i ryggen, den hade jag på mej när jag skulle besöka någon filmproducen så han inte skulle komma med några snuskiga idéer.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här får vi leta efter något som är orange och apelsinerna är slut - men sambon är snickare här i köket och jag ser en limburk som är orange.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
En bärmrygg
Jag har på bordet en orange frukt som jag fick av Penke när han hälsade på mig. Men jag har glömt bort vad frukten heter.
Den är iallafall väldigt orange. 
En färg som jag tycker väldigt mycket om.
o ser att jag har ingen Orange färg brevid mig..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Plasthandtaget på en "fiskarssax" som ligger på bordet av någon anledning? Slarvig som jag är
/Maria
En Hälge-bok (Hälge slår tillbaka!)
Varför den ligger här på databordet vet jag icke, men det måste vara jag som är den skyldige! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#9 Tack! Du är ju bara för söt! 
Ska ta en bild på en fladdermus åt dig nån gång! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Älskar också orange. Har också kläder i orange. Fast inte just idag. Det finns orange i tre tavlor i min närhet, har också en orange sax! Det är vad jag kan se just nu.

Här finns inget orange, har en gammal tröja i garderoben som är orange, allt jag kommer på.
Jag är på jakt efter ett orange överkast till det nyrenoverade gästrummet
Ser fram emot en fladdermusbild Anders.
/Maria
Här finns inte mycket orange, men jag ser några orange blommor på en liten väggbonad här intill.