Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 1132 ggr
Cristine
0

Skapelser

Jag älskar att skapa nya saker. Just nu sitter jag och filar på klädförvaring som rymmer mycket men inte tar stor plats.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Gillar också att skapa nytt..och tänk så många bra lösningar det finns numera..Glad

Bergspuman
0

Älskar att skapa, vare sig det är ord-dikter-rim, bakverk, målningar, pysselgrejer, osv. mm.

Idag har jag gjort en rim-slogan och skickat in för att tävla om 10 000 kr!

[Sisa]
0

# 2

Då håller jag tummarna för dej..Glad

Cristine
0

En till!

Du bjuder väl på middag sedan!Flört

Bergspuman
0

Vinner jag 10 000 kr har jag nog råd att skicka ut hembakta cookies till er allihopa Flört

Cristine
0

Njammmmm!Tungan ute

[Asta]
0

Gillar också att skapa. Just nu handlar det mycket omhuset, men jag har gjort många olika saker. Stickat, sytt kläder. silversmide, smycken, snickrat, målat tavlor mm. Det är liksom sådant som får livet att bli extra roligt.

Cristine
0

#7 Ja visst är det.

[Sisa]
0

# 7

Vilken energi..Glad

[Asta]
0

#9 - det är på det viset jag får energi. Om jag inte skapar sitter jag bara i soffan och hänger.

chik
0

Skapa!!! jag skapar såå mycket i tanken.

Sen så blir det inte mer.

Kommer liksom inte ner till verkstadenSkäms

Lena.P är jag i verkliga livet.

MaMaMade
0

Hmm, jo, mår inte bra om jag inte får "pyssla" med mina händer. Men jag kommer mig inte för om det blir för mkt runtomkring mig o då mår jag ännu sämre för att jag inte får ägna mig åt det jag egentligen gillar! Just nu är det lågsäsong med skapandet, jobbet tar en del energi o så allt strul kring Sonen…men nu verkar ju det ha ordnat upp sig iaf!

Jag stickar, syr lapptäcken, gör smycken o så älskar jag att laga mat o baka. Skulle gärna gå några kurser både inom smycketillverkning o träslöjd av olika slag. Jag skulle vilja lära mig att knyppla, spinna, växt- o svampfärgning, lära mig spanska…listan kan göras lång! Men; tid o pengar…tid o pengar!

AnnL
0

Berätta hur du gjort Crisrine med det som rymmer mycket men inte tar stor plats. Behöver sådana tipps. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.