Nu är nog vintern här på allvar
Igår flög en massa svanar söderut och idag änder.. är det någon som har snö redan som ligger kvar?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här är det just nu ovanligt varmt för årstiden så inte någon snö. Förhoppningsvis håller den sig borta ett tag till.
Vädret hoppar verkligen fram och tillbaka. För bara ett par veckor sedan pratade de om att det var ovanligt kallt för årstiden och att vi riskerade vinter en månad för tidigt. Nu är det alltså för varmt. Svårt att lyssna på de där meteorologerna med någon riktig entusiasm.
Nu för tiden går det inte att lita på dem och det har de själva sagt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

9 plusgrader!!!! är det här så snön lär nog vänta ett tag till på sig..
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
8+ grader, storm och regn i Malmö.
Flera hundra "svartfåglar" hade samlats i morse. Kändes som man befann sig i Hitchcock´s film "fåglarna".
Zabelle
Har inte sett till en enda snöflinga än..
Här är det 8 plusgrader och den stora björken i skogsbrynet har nästan alla sina blad kvar även om de är gula så vintern känns lååångt borta, tack och lov.
/Maria
Nä någon snö som ligger kvar får vi nog inte förrän en bit in i december…
Den brukar sällan bli kvar före Jul i mina trakter. Första snön har förvisso varit men den försvann lika fort igen. Idag har vi nio plus och jag har sett träd bete sig som om det vore vår. Både videkissar och hängen 
Vi fick ju rejält med snö o 10 grader kallt men nu har vi 3-4 plusgrader, all snö är borta o det är bedrövligt mörkt o geggigt!