Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 932 ggr
Cristine
0

Terroristerna har hittat....

till Sverige, är du rädd att något ska hända där du bor?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

MaMaMade
0

Nä, inte här på byn. I de större städerna kanske, fler mål för dem där. Iaf otäckt med människor som inte kan tänka längre än vad näsan räcker! Obestämd

[peter54]
0

Vi pratade just om detta här hemma och jag sa att det är tur att vi bor där vi bor och inte i någon av de större städerna, för det dröjer nog inte länge innan det smäller någonstans.

TystObestämd

[Asta]
0

Jag går inte runt och är rädd, jag har varit i London när IRA höll på där. Var inte rädd då heller. Saker kan hända var som helst och jag tycker inte att man kan går runt och vara rädd. I så fall är jag mer rädd för att min man ska bli sjuk eller något sådant.

Cristine
0

Jag har ju levat med Eta hängandes över mej och visst var jag rädd, men man vänjer sig vid allt. Mesta är barnen i ens tankar men man kan ju inte förbjuda dem att gå ut.

Maria
0

Nej, jag är inte rädd.

Läste att det riktats någon form av hot mot centrala Göteborg.

Det skulle inte fungera att gå omkring och vara rädd. Det kan i princip hända vad som helst. Det kan hända naturkatastrofer, färjekatastrofer, terrorattacker, bränder osv. Man kan aldrig skydda sig.

Terror ska däremot bekämpas med alla medel för det handlar om galningar och vad de är ute efter är att skaffa sig makt just genom rädsla. Rädda människor är lätta att kuva.

/Maria

[Sisa]
0

Tar dagen som den kommer…Flört

[peter54]
0

Jag menade inte att man ska vara rädd om man bor i en stad, jag menade bara att jag är glad att jag inte bor någonstans där sånt kan hända, det är inte samma sak.

Här kommer det i värsta fall "tjyvjefvlar" och stjäl ens ägodelar, terrorister inriktar sig nog inte på en bondby med 16 invånare.

Bergspuman
0

Nej jag är inte rädd. Ingen mening med det. OM det skulle hända något, så får man väl vidta försiktighetsåtgärder.

[Pirkkolino]
0

Rädsla hjälper inte mot terrorister. Obestämd Rädsla bara "äter" upp ens energi.

penke
0

Nä,visserligen krigar svenska soldater i NATOs ledband
 (för att införa Burkaförbud i Afganistan)
 men Sverige är väl inget huvudmål för terrorism
terrorister är inte dumma
 jag tror det mest är ..inrikespolitik inför omröstningen i riksdagen

¿ ska vi ha svensk trupp på andra sidan jordklotet,under NATObefäl
 ..demokratisera amerikanska bolags naturtillgångar under 
  afganistan ? (från afganerna)

penke

chik
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

ja men vist är det skrämmande. I Gbg. Pågår en rätte gång mot påbörjad terro.

Klart att jag är rädd…vad händer om det smäller o mina barn o barnban är på fel plats på fel tid?? Dom går genom feman varje dag…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

# 9

Just därför..tar jag dagen som den kommer..Glad

Anders 50
0

Terrorister och terrorister……Djurens Befrielsefront har hållt på med sin terrorverksamhet länge här i landet!

Idag kom vi till ett ställe där frun stod och grät över sina döda mysk-ankor. En av "djurvännernas" utsläppta minkar hade varit framme!

Vi avlivade minken som var kvar i uthuset, det var lätt, för den var så gott som tam!

Här ute i skogarna är vi mer rädda för denna sorts terrorism!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Pirkkolino]
0

#12 Så lever jag med. Glad

Om man börjar leva rädsla i sinnet hela tiden. Vad hjälper det. Enligt min tanke, ingenting. Det enda som händer är att livet går till spillo, och orolig-energi äter upp även fysiska hälsan.

chik
0

Anders….Djurens Befrielsefron-Dom har inte alla koppar hemma…Dom är då inte djur vänner..

Enligt mig!!

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Det är de inte.!

[Sisa]
0

# 14

Precis..varför oroa sej idag, för nåt man inte ens vet, kommer att hända ?