Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 599 ggr
Cristine
0

Brukar ni..

bjuda hem vänner på helgen eller tycker ni det är skönast att vara ensamma.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Asta]
0

Jag hade gärna bjudit hem vänner, älskar att bjuda på middagar, men vi har tyvärr inte lyckats få ihop några vänner här så vi äter ensamma.

Bergspuman
0

Gör det ibland!

Annars är det jag och särbon, och eftersom han inte bor här stadigvarande så har han en stående inbjudan på helgerna Skrattande

AnnL
0

Tycker det är roligt att bjud hem folk då jag älskar att laga mat. Få göra det där lite extra med maten när man ska ha främmad. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

chik
0

Vi brukar ha vänner här på lediga dagar…oftas så kommer det bara.Men som det verkar nu blir det tomt..på gäster..

Lena.P är jag i verkliga livet.

spikes
0

Näe oftast är det jag och familjen,man har så mycket med plugg och annat i veckorna så när helgen kommer vill man ju umgås….fast denna helgen blir det dåligt med det ändå,har 3 prov i nästa vecka i 3 olika ämnen,så min mellanson har lovat hjälpa mig med matten i helgen,tur man har dem dom är för rara och tycker bara det är kul att hjälpa när jag behöver det,uppmuntrar mig med en kram och annat.Skrattande

Ska även ägna en del timmar till mina 2 protesterande hundar som inte är vana vid att matte är borta på dagarnaCool,så jag och sambon ska ta en tur till havet i morgon och ta med fika…

[MargaretaA]
0

Nej jag bjuder inte hem folk. Föredrar att lurva runt ensam här hemma med gubben och prata med barnen i telefon. Vänner har jag på nätet (er alla) och då behöver man varken sminka sig eller klä sig fin Tungan ute

penke
0

omväxling förnöjer
 eller,jag kan sakna ..motsattsen

till en större tillställning kan det väl vara ok med ..formel inbjudan
 och OAS..
som jag levde för..flera år sedan,var inbjudan sällan nödvändig
 nämen Hej,är ni i krokarna..kom in..är ni sugan på en bit ? 
 bara att fylla ut i kastrullerna eller  snabbt kreera något :- )
 det var kul,både för det sociala..och för fantasin i köket
 då var fantasin oftast PÅ,och skafferi o frys laddat för magi *skratt*

ibland "bara" en kaffe o/e med glass Tungan ute

Då,var det skönt att ibland säga ,stopp ..

Nu,är det trögare med de spontana ..ring på dörren
 lika kul att få fantasin flöda i köket
 men,blir lite brydd av allt pusslande för att få ett ..OAS !¿!

Vi finns ju för och med varandra!

penke

Cristine
0

Här är det mest spontanbesök, men nu när det blivit kallare är det mest under dagen.Det är alltid roligt när någon kommer men också skönt att vara bara dottern och jag och få slappa lite.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Jag har både spontanbesök (ganska ofta) och bjuder hem emellanåt. Men jag är dålig på att spontanbesöka själv. Hinner inte känns det som.

aggeelin
0

jag tycker att det är roligt att bjuda hem folk och laga mat, nu är det också så att vuxna barn och bonusbarn (ja de är fem tillsammans men som ni vet har jag en son som har dissat mig så de är fyra) de bjuder hem sig själv och ibland är det flickvännerna som bjuder hem sig.. och det är ju trevligt. KUl att de  kommer

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MaMaMade
0

Älskar att bjuda hem folk då jag även älskar att laga mat o baka. Familjen (barnen) uppskattar inte alltid de där "extrasvängarna" man vill göra som vuxen. Flört

Tyvärr är bekantskapskretsen som bor i närheten inte så stor o de som bor nära är jag…*j#####t* less på…de har jag inte så mkt gemensamt med längre. De vi helst vill umgås med har stor släkt, andra vänner samt större/vuxna barn som de vill umgås med/måste skjutsa o hämta till o från aktiviteter…ja, ni vet hur det är!

Just nu har vi inte råd att bjuda folk på mat heller. Gråter Jojo, man kan ha knytis men för mig är ju nästan största behållningen att få planera, göra inköp o gegga ihop ngn roligt att bjuda på. Samtalet är bara "grädden på moset" sas. Skrattande

[Sisa]
0

Jag bjuder hem vänner ibland. Då jag gör det, tycker jag det är skoj…men, att vara ensam är skönt ibland!

Jag varierar…Glad