Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 3195 ggr
Cristine
0

Ilska!

Har du varit så arg någon gång att du slagit sönder något eller sparkat.

Jag sparkade i datorn och slog tån., skulle nog ha haft en sko på för nu har jag ont.ObestämdTungan uteSkrattande

Dumt?

Javisst!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

AnnL
0

Men Cristine. Inte konstigt att du får datorproblem när du sparkar på grejorna. Flört

Jag har varit så arg en del gånger att jag slagit sönder saker o ting.  Skäms

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

lillaisa
0

Jag har slitit sönder en bok och kastat den i golvetSkrattande annars är jag inte direkt den arga typen.

/Isa

Bergspuman
0

Absolut. Jag har ett väldigt humör.

Jag har tagit fram hammare ett par gånger och slagit sönder muggar eller tekannor, som jag tyckte var fula.

Fick en mugg i form av en löjlig elefant med snabel av en karl som jag sågade efter 2 träffar. Han tråkade mig efteråt, så jag slog med glädje sönder muggen.

Maria
0

Visst har jag brukat våld mot döda ting en massa gångerFlört

/Maria

aggeelin
0

Det gjorde jag när jag var tonåring, slängde ut innehållet i kaffemuggen, drog ut en byrålåda på golvet… men sambon gör det fortfarande Obestämd sist slängde han in cykeln i en häck t ex

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Hi hi tur att det inte bara är jag..det ska mycket till innan jag blir så arg.Skrattande

penke
0

Varför slå på döda ting när det finns levande…? Obestämd

..Näää,jag är så blid och timid
 brusar icke upp så,vad jag minns *seritaket*

en bok skriver lillaisa om
kommer ihåg nu,att en bok har jag blivit så..förbannad på ff
 att jag slängt boken i golvet..två gånger
 den fick en chans till några månader senare
 (kände väl igen mig själv för mycket)

tredje gången (!) fann vi varandra
 då kunde jag knappt släppa boken

(detta,var tankar helt ryck ur alla samanhang)

penke

(allting finns,G.Grip.anestesiläkare)

[Asta]
0

Det har nog hänt att jag drämt till något, men jag är nog mer sådan att jag tar till fula ord. När jag blir riktigt förbannad så svär jag en riktigt lång ramsa. För min del ligger det närmre till än att gå på saker.

Men det har hänt, framförallt att jag kastat något. Kanske inte slagit på något.

Cristine
0

Jag använde bådaSkäms

zabelle
0

Med åren har jag lugnat ner mig men jag har fortfarande ett hett humör. Blir så ilsken att tårarna rinner och just då kan jag många fula ord. Men jag slår aldrig på saker.

Zabelle   

[Sisa]
0

Lugn som en filbunke är jag…slår aldrig på något! Men en runda i skogen hjälper också! Flört

Cristine
0

Kan du föra över lite hitåt Sisa för jag har suttit hela morgonen och svurit på alla språk jag kan så nu änligen när jag är klar så har jag svavelsmak i munnen.

[Sisa]
0

# 12

Ta några djupa andetag! Sätt dej sen ner och fundera på om det gör saken bättre, att vara arg och svära…ta en promenad och känn så skönt det är att leva…plocka fram allt positivt inom Dej!

Lycka till! Flört

Sänder lugna tankar till Dej hela dagen! Kyss

Maria
0

#13 Jag har aldrig förstått varför man ska stävja sin ilska. För mig är det en känsla som alla andra och jag är övertygad om att den behöver ut på ett eller annat sätt.

/Maria

[Sisa]
0

# 14

Men jag känner inte att den måste ut! Den liksom förintas inom mej och jag mår inte dåligt…eller liksom rinner av…inte lätt att förklara detta Flört

Cristine
0

Jo normalt är det så för mig också att den bara rinner av, jag har svårt att bli arg, jag vet inte varför att för det mesta verkar det komiskt.Men se datorer och mobiler(senare modeller ) de kan verklige få mej att se rött.

[Sisa]
0

# 16

Där håller jag med…dagens teknik är bara bra, då den fungerar! Skrattande

Elpida
0

Fula ord och ett högt GAAAAAGGGHHHH kommer det då och då, men jag är nog inte den som slår på saker. Har väl hänt att jag dragit näven i väggen någon gång - men det är vääääldigt sällan =)

Blåser på din onda tå Cristine - och det är bra att lufta känslorna ibland ;-)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

MaMaMade
0

Är dotter till en borstbindare…visst har jag drämt till saker men det gör mest ont i handen. Sparkade iofs hål i gipsväggen i hallen en ggn…strax innan jag gick in i väggen rejält men då var jag ju sönderstressad.

Toyan
0

När jag var yngre hände det att jag slog sönder grejer, porslin som åkte i golvet och en gång drämde jag en gitarr i huvudet på en karlSkrattande

Han var extremt dum i huvudet och provocerande så det höll på att bli slagsmål, för att avstyra det hela så..jaa då offrades gitarren:( som inte var min)Skäms

Kan inte svära på att jag inte skulle göra om det om det behövdesTungan ute

Cristine
0

Ha ha du var då värst Toyan!Förvånad

Så synd på gitarren!Skrattande

[Pirkkolino]
0

Jag "prövade" också "porslin grejen" som Toyan när jag var gift med min första man. Jag slängde kaffekoppen i väggen. Men han bara kollade på mig och log illmarigt och sträckte faten till mig. "Släng den också, annars finns det bara omakapar kaffekoppar i skåpet."

Då var det inte kul längre att vara ilsken mot honom. Skrikandes

Skrattande