Sjunger du..
ofta. Är du den som sjunger hellre än bra eller är du kanske med i en kör? Det ska vara jättebra för hälsan sägs det, vibrationerna gör mirakel i kroppen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jadå! Hellre än bra, jättehögt och gärna i bilen.
Trist när man glömt hissa upp rutan och inser att man sitter och sjunger för full hals och de i bilarna runt om har hedlöst roligt 
Zabelle
Helst inte om mina nära får bestämma
Jag har faktiskt varit med i en kör i Göteborg "Vi-som-inte-kan-sjunga-kören" ledd av Jerker Leijon. Det var såå roligt och han var såå fantastisk men tog tragiskt nog livet av sig och sedan dess sjunger jag inte. Jag vet många med mig som slutade när denne fantastiske man dog.
/Maria
Sjunger ofta och gärna.
Sjöng mycket förr! Hade t om en fyra i sång i skolan. Sjöng mycket med mina barn, då dom var små.
Numera…nästan aldrig! 
Sjunger mycket, fast inte i kör. Har gjort, men jag orkar inte passa tider och repetitioner och sådant.
Sjunger ganska bra, tagit ett par sånglektioner för ca 25 år sedan, men naturligtvis oskolad.
Sjunger… Jämt!
/Isa
Vi har lite lyhört på vissa ställen och grannarna har en bebis. De sjunger HELA tiden och jag har aldrig hört en unge skrika så mycket
Min man tycker de ska ta sånglektioner om inte annat för barnets skull, haha
/Maria
Haaaaahahaha
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Sjunger så mycket jag kan och orkar. Är fullständigt omöjligt att vara tyst i bilen.. Har sjungit i kör i många herrans år men nu hinns det inte med längre. Deltar i lite gospelfestivaler då och då =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Jag sjunger också gärna. Hade gärna sjungit i en kör, men har inte lyckats hitta någon icke religiös kör utan att den samtidigt är för avancerad.
Sjunger också ofta och gärna. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jepp, småsjunger hela tiden…tyvärr har många o långa halsinfektioner sabbat min en gång ljusa o vackra röst. Orkar inte hålla tonen o kommer i "målbrottet" av o till numer.
Minstan älskar att sjunga o sjunger jämt. Tyvärr finns endast kyrkans barnkör att tillgå o då måste hon (o vi) bevittna en minigudstjänst varje ggn. Kan gå i kyrkan vid inbjudan, jul ed bara för att det är fint men vill inte få min 5-åring indoktrinerad innan hon själv ens fattar vad de talar om. 
Ett studieförbund har kört igång körsång för barn men det är från 7 år o hon är bara 5½ än…vi får väl lov o tjåå oss.