Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthus-och-hem
Läst 1580 ggr
[Sisa]
0

Stök!!!

Hantverkare har jag härhemma! Kommer tidigt på morgonen, stannar hela dagen, bökar och stökar…

Byggdamm i hela huset, oväsen och människor som springer ut och in. Anledningen är badrumsrust och visst får jag ett fint badrum, när det är färdigt…men innan dess!!!!

Har Du varit med om något liknande ?

Cristine
0

Ha ha frågar du mej?Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jodå, gjorde totalrenovering på badrum och sovrummet plus hall inklusive flytt av dörrar och en vägg för 3 år sedan.

Men de var så väldigt försiktiga, knappt nåt damm alls och de städade efter sig på kvällarna.

Var lite orolig när målaren skille börja slipa, men se det hade jag inte behövt. Vilka grejer de har nu, dammet sögs upp innan det kom ut i luften!

Så ta besväret med ro nu… det blir såå bra sen! Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Ja det går rätt smärtfritt till numera inget damm hade vi och man är så lycklig när det är över sedan kommer det bästa..att möblera badrummet. Nu har jag köpt tvättfat och spegel plus en stol där jag kan ha smutskläderna.

Cristine
0

Tvättfatet.

Anders 50
0

Vilken lyx!  Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Det är tur att badrummet är litet he he men något måste man få unna sig!Tungan ute

zabelle
0

Eftersom jag avskyr renoveringar har jag och djuren bosatt oss i husvagnen tills ordningen är återställd hemma OskyldigTyst

#4 jättesnyggt handfat!!

Zabelle   

[Asta]
0

Visst har jag varit med om det.

Här är vårt kök!

Våran förstuga

Här är vår förstuga.

[Sisa]
0

Så fint ditt badrum är, Cristine! Vet ju vad du fått utstå, men att duscha med trädgårdsslangen kan man ju inte göra i oktober. Som tur är har vi dusch i källaren. Skrattande

Har också inhandlat möbler och sånt till badrummet. Ligger i sina lådor och väntar på att bli uppackat…visst går det åt en massa tålamod, men det är också en härlig känsla, att kunna unna sej detta! Glad

Jobbigaste rusten i huset är ju just badrummet och köket. Köket rustade vi för två år sedan, så då detta är klart är det värsta gjort! Kyss

[MargaretaA]
0

ja jösses ja. varenda rum i hela huset! Vi började 1992 och är inte klara än. Förvånad

MaMaMade
0

*Ooooooh* vilket snyggt handfat! Var har du fått tag i det!?

Jag *önskar* att vi kunde få ha lite stök o bök o damm (byggdamm alltså) men det har vi inte råd med. Rynkar på näsan

aggeelin
0

Hantverkare, ja huvvaligen, ja jag vet inte vad de ska kallas en del av dem som byggt vårt hus. Allt som är snett och vint är inom felmarginalen, och det måtte väl vara en vid marginal, det är uppenbart att det är snett.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

På K-Rauta Made!Flört

asvensso
0

Jajamensan! Inne pa andra lagenheten nu. Har bott i byggarbetsplats utan kyl och tvattmaskin i sex manader, utan badkar/dusch i 3 veckor. Damm overallt.

Jobbigt men otroligt tillfredsstallande nar det ar klart.