Ute efter en kofta
Vill man ha en till drägligt pris så är den lång, de korta kan kosta ända upp till 800
Det är ju inte bara längden som ska passa färgen och storleken ska också vara rätt. Jag hittar ingen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Vad söker du? lång, kort? Tycker att jag sett en hel del tröjor i affärerna men det beror förstås på vad man vill ha.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#0 Här är en hel hög.
Tack Gunilla det fannas faktiskt en rosa som passade i längd, men varför är alla insvängda, när man tappat midjan som jag villman helst ha den rak.
Jag hade tittat i min kataloger där jag har konton men 300 skulle jag faktiskt kunna lägga ut, fast då måste jag åka ända till Birsta.
*Fniss* den har jag faktist skickat efter men jag hade tänkt mej något tjockare.
Tack för att du lägger ner tid att leta
Cristine om du åker till BirstaCity så kolla också på Zizzis där har jag köppt flera korta koftor som inte varit så dyra.
Tack Solis!
Det ska jag göra ligger det på bottenvåningen?
Jag säger bara Loppis. Mina goaste koftor har jag hittat där
/Maria
Nä på övre våningigen ungefär mitt emot Kap Ahl=)

Jag är en koftälskare och har säkert en 7-8 koftor i garderoben (tunna, tjocka, korta och långa)
. Det är så skönt på vintern, då kan man slänga av sig om man mot förmodan skulle bli för varm
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Men Cristine - om enda felet är att de är för långa kan du ju alltid klippa av dem en bit 
cristine!!Lycka till.med koft letandet.Går det o klippa i stickat så??Blir det inte tokigt.
Lena.P är jag i verkliga livet.
syr man en ny tät och stadig fåll så går det nog. men det blir nog inte särskilt snyggt.
Jag kan inte sy Maggan sådant är jag urkass på!
haha nej man kan ju inte vara bra på allt! Du får fortsätta söka en kofta i rätt fason då