De kapade mitt ID.
Jag har haft ett himmla strul de senaste dagarna och inte kunnat använda emailtjänsten eller msn.
Jag svara aldrig på sådant som jag inte känner till väl, hur sjutton har det gått till.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hur då kapa? Hur märker man sånt?
Man kommer inte in på varken mailen eller msn och när man försökt sådär 10-15 gånger så får man reda på att någon tagit ditt ID
#2 Men usch. Hur kunde du maila till mig då? Har du fått igång det igen?!
Kan inget om MSN men mina yngre bekanta säger att där får man passa sig för all skit, virus…kapningar av ID och annat.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Nu är det min tur någon har tydligen försökt komma åt min email o mns så nu är det nerstängt. Få se hur det löser sig=) 
Provade du inte att göra som jag gjorde Solis? Gunilla när jag inte kom in på email efter att ha prova 511 gånger så registrerade jag mej igen även om det stod med rött att användarnamnet var upptaget. tillslut poppade det upp min hemliga fråga jag fyllde i och fortsatte, så på lilla datorn har jag fått tillbaka mitt gamla och på den stora datorn skrev jag in mej med en etta mer efter namnet.
#6 Jag ska försöka med det i morgon har inte hunnit idag=)
Men jag har skrivit till dem o frågat om hjälp få se om det går den vägen om inte ditt tips lyckas.