Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 832 ggr
barnbarnen
0

1 okt

God morgon alla

hoppas dagen blir lika väder som i går underbartGlad

ja det är härliga fredag,

nej nu är det daga att gå och sussa Förvånad

[Asta]
0

Fast om du ska gå och lägga dig ska du väl inte säga God Morgon. Då blir det ju God Natt! Sov Gott!

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag säger både god morgon och god natt!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Godmorgon, jag är nog först här idag för det har varit omöjligt att komma in tills nu. Jag gissar att det har varit lika för er andra.

Det är en vacker dag ute, solen skiner och korna ute på betet går promenad i en lång rad.

Idag ska jag åka till Västerås och äta surströmming med mina vänner där. Det ska bli trevligt. Först en promenad på eftermiddagen, härligt.

Ut nu och fånga dagen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

God morgon!

Äntligen kom jag in här! (server to busy)

Ha en bra dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Ja, det var lite svårt att komma in på iFokus idag.

Så det blir ett sent godmorgonGlad

/Maria

[GunillaF]
0

God morgon!

Har inte kommit in på webben förän nu. Mycket att göra på jobbet, som vanligt.

Ha en bra dag!Glad

Bergspuman
0

Godmorgon!

Ledig idag.

Vitvaruföljetongen fortsätter, gamla kylen nu bortforslad men den där montören påstår sig inte få in nya kylen, gaaaah!

Han härsknade till på mig, han som sysslar med sådant här dagligen men inte jag, sa han.

Nå, sa jag, DU som är yrkesman påstod att det inte gick att få bort gamla kylen, men jag som är lekman har ju bevisat att det VISST gick. Då blev han tyst…

Det fattas 2 mm. De 2 mm är en glipa mellan kylen och väggen, jag tror att kylen är felkonstruerad eftersom den sluter tätt intill väggen upptill, men INTE på mitten. Nu ska ansvarig säljare komma hit och titta. I värsta fall måste jag häva köpet!

Ska tvätta på förmiddagen, senare i em åker ner jag ner på stan, träffar exet som ska hjälpa mig köpa en DVD-spelare, sedan fikar vi.

Jag skulle ju göra en massa bostadsvårdande saker idag, men har kommit på att jag inte har lust! Jag vill hellre göra roliga saker när jag är ledig!

Kemtvätten och lysrören får vänta HA HA. Skrattande

Ha det gott!

Elpida
0

God förmiddag - äntligen ses vi! =)

Idag är det ju fredag mina vänner - så himla härligt. Vår äldsta dotter fyller 18 och jag ska ner på stan och hämta hennes halsband vi beställt till henne, shoppa lite och handla mat inför kalas imorgon.. men jobba först förstås =)

Idag på morgonen gjorde jag ngt jag inte gjort på flera år! Jag smorde in minstans snyggstövlar med svart skokräm, lät det torka och efterputsade med nylonstrumpa. De är så svarta och snygga nu, precis om nya =)

Puman - jaaaa…busa till det lite och gör ngt alldeles fantastiskt av din dag!!!

Ha det gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

AnnL
0

God midddag!

Här har servern också varit to busy.

Har förberett mat under förmiddagen då jag ska ha en väninna på övernattning idag.

Nu bär det av till skogs innan jag ska hämta henne vid tåget.

Ha en skön fredag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Spanaren]
0

Ha en bra fredag/ kram

Anders 50
0

#7 Jo du…kyl/frysskåp kan vara lite skeva…kolla dörrarna så de hänger på som de ska.

Jag fick nytt frysskåp bara för att dörren var lite, lite sned och den gick inte att justera upp.

Är det nytt så ska det vara 100% felfritt, annars halva priset! Glad

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag på er alla..Fredag som det är hela dagen..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[MargaretaA]
0

God eftermiddag

kan tyvärr inte säga att duschen är klar än, men vaddå dagen är inte slut än heller Flört Annars får man väl hitta på något annat Skrattande

ha en fortsatt skön fredag alla!

FridayBath.gif image by svladtarot

Elpida
0

#13 Hahaha, Kalle och Hobbe är en av mina favoriter!!!

Lycka till med duschen i helgen nu då =)

"Du har alltid två val"

Toyan
0

God middag!

Skönt med fredag och 2 lediga dagar som väntar.

#7 Helt rätt Puman att hitta på nå nåt kul, vårda själen i stället för bostaden, du hinner nog det med nån dagGladSkrattande

Ha en fin fortsättning på dagen allihopaGlad

[MargaretaA]
0

tack Skrattande

Cristine
0

Din stackare nu är det du som sitter där utan duschObestämdTungan ute

Jag duschar tills vattnet tar slut varje dag men nu ska jag in och köpa badkaret nästa vecka så jag kan sitta en timme om jag vill.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Å jag som gnällde för att vara utan vatten i 2 timmarSkäms

/Maria

[MargaretaA]
0

ja fast nu rör det sig bara om ett par timmar till. Kabinen är i det närmaste hopmonterad och nu ska bara vattnet kopplas in också.

Jag hoppas du har en stor varmvattensberedare så du har tillräckligt att fylla badkaret upp till kanten Flört

ja tänk vad man vänjer sig vid alla moderna bekvämligheter. Att vara utan vatten är inte mycket roligare än att vara utan el Skrikandes

Elpida
0

Oj, vi som badar minst 5 kvällar i veckan vintertid skulle avlida om det inte fanns badkar och vatten!Förvånad Brrr

"Du har alltid två val"

[MargaretaA]
0

Nu är duschen äntligen klar! Skrattande

Och min stackars gubbe som har jobbat heroiskt hela veckan med eländet, skulle precis sätta sig ner och fira med en öl, så fick han ett av sina - numera tack och lov ganska ovanliga - migränanfall. SkrikandesGråter han tog två piller och kröp till sängs. Förhoppningsvis är han okej snart igen men det är verkligen trist när det händer Rynkar på näsan

[Asta]
0

Älskar också att bada- älskar det! Men har inte något badkar i huset och inte heller riktigt plats. Men jag saknar det så grymt emellanåt. Har funderat lite på ett sånt här badkar. Ett sittbadkar som skulle kunna få plats, men då får jag stå i badkaret och duscha när jag bara vill duscha.

Anders 50
0

#21 Stackars gubben din!! Hoppas han fick njuta lite av ölen iaf! Glad

[MargaretaA]
0

nej jag tror inte det. men kanske senare i kväll. Flört