Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 1107 ggr
[Sisa]
0

Seans

…kanske få kontakt med någon som är död. Låter intressant, men vet inte om jag skulle våga. Känns lite olustigt och kallt…

Har Du varit på någon ?

[GunillaF]
0

Jaa, jag har varit på många seanser och jag har  seanser själv ibland, samt jag tar emot människor jag kanaliserar till. Kanalisera gör man när man får kontakt med en ande och förmedlar vad den har att säga till personen man har framför sig (sittern)

Lite lustigt för jag skrev just om det i en annan tråd.

Jag har en kanalisering ikväll nämligen.Glad

Cristine
0

Jag skulle gå på en i morgon men den blev inställd.Obestämd

Jag har nog varit på omkring 10 st.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Spännande…skulle vilja att ni berättar mer…Kyss

Cristine
0

Jag måste ha väldigt roliga familje/släktmedlemmar,för första gången jag gick.. fick mediumet så roligt att hon nästan inte kunde prata för hon skrattade så, och det var min morbror som berättade om när en ekorre byggde bo i någons flanelltrosor som hängde ute på strecketm ( slutet av 40 talet).Den hade nog skönt där för de var fodrade och min morbror var en mästare på att berätta på ett roligt vis. Där satt jag och gapade. Min mamma dyker upp överallt och hon är också glad och rolig så hon piggar upp stämningen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Har inte varit på en sådan, vet inte om jag vill heller…

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Seans är nog ingenting för mig heller.

Jag är övertygad om att om någon döing vill ha tag på mig så sker det nog mer personligtFlört

Vore jag själv död så skulle jag nog försöka ta direktkontakt och inte genom någon främlingObestämd

/Maria

MaMaMade
0

Nej, jag har inte varit på ngn seans. Jag har inte heller ngt intresse av att tala med ngn av mina nära o kära som är på andra sidan. Vet ju att de har det bra. Däremot skulle jag gärna vilja veta om jag o familjen har några hjälpare…gärna vem det är också. Skulle kännas tryggt att veta. Tar kanske tag i det ngn ggn framöver… Glad

[Sisa]
0

Tror också att mina vänner på andra sidan har det bra…men jag skulle nog vara mera nöjd om jag visste Obestämd

[GunillaF]
0

Som jag berättade i #1 har jag haft en kanalisering i kväll. Personen jag kanaliserade till var nöjd när h_n fick hälsningar och meddelanden från tre anhöriga i andevärlden. Anhöriga som det inte fanns några tvivel om att det var rätt "personer".

H_n var nöjd och lycklig och jag är nöjd.Glad

[Sisa]
0

# 9

Skulle jag också vara…nöjd Kyss

Toyan
0

Låter härligt Gunilla, det är verkligen underbart när man får kontakt med släktingar eller vänner.Glad

penke
0

jag har varit på många
  "ofta" sitter jag i entréen eller säger Hej o Välkomna
 på storseanser
 de kan upplevas som mindre ..kusliga,det är då inte säkert att man själv får ett budskap,utan kan ..(smyg)kika på andra som får..
 och hur det går till,hur mediet arbetar/är som person..
 Om det är någon du skulle vilja träffa mellan tre par ögon *skratt*

"olustigt och kallt"
   mig har det givit ett annat lugn
 och ..lite eld i baken,,med vettigare inriktningar med livet.

jag har både fått budskap och gett ..några,mest som ..övning ,
 inte från scen *ler*

penke

Bergspuman
0

Jodå har varit på en men jag blev mest full i skratt åt det. Inte tror jag på sådant där.

JILE
0

Ja jag har varit på en på en mässa med Pehr Trollsveden som även är djurkommunikatör.

Sedan på en med Abelli i Sala, men kommer inte på förnamnet just nu.Glad

Sista jag var på nu så kunde vi få dom vi ville ha, jag sa ingen och fick då en hel parad med släktingar som om vandrades som var från 1600-talet. De var valloner och kom från Rumänien….intressant. Fick veta vem min guide var och det var en kvinna som hette Angeliq.

[Pirkkolino]
0

Jag har inte varit på någon seans. Inte min "grej" att tar emot information igenom andra. Jag känner själv vad jag känner, och den räcker för mig.

solblomman47
0

Jag har varit på flera seanser o privata sittningar och jag har fått fina budskap från mina nära o kära.

Har även besök av dem hemma o de är varmt välkommen om det inte blir för ofta. Skrattande

Elpida
0

Har varit på storseans med Terry Evans. Önskar att besöken jag får hemma kunde kommunicera lite tydligare med mig, men jag får väl öva mig på att lyssna …=)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

MaMaMade
0

Terry Evans är min o Guben´s storfavorit när han är med i "Det Okända"…gillar hans humor. Glad

Hur var det på seansen med honom, Elpida? Eller…jag kanske ska börja med att fråga hur en storseans funkar, till att börja med! Jag vet ju ingenting jag! Skrattande

Elpida
0

#18 Man samlas i en stor lokal, massor med folk och sedan berättar Terry hur det går till. Hur det fungerar med hans guider och hjälpare på andra sidan osv. Sedan tar han de från andra sidan och förmedlar budskap. Han sa ungefär att; den jag har med mig nu vänder sig till någon i publiken som sitter ungefär där…och pekade. Han började sedan beskriva lite vad personen ville förmedla, saker som hänt vid bortgång för att se om någon kände sig träffad. Det är alltså andevärlden och guiderna som bestämmer vilka andar som ska komma igenom .

Väldigt intressant och tårarna fullkomligt flödade när en ung kille som blivit innebränd i ett hus tog kontakt med hela familjen som satt där. Efter lite strul i kontakten från början blev det en kanonkanalisering. De flesta från familjen var skeptiker men de fick böja sig en efter en när han prickade in högst personliga saker. Kan tänka mig att den familjen fick en ny fortsättning efter den seansen!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus