godmorgon 27 sept
Godmorgon hoppas att ni får ett bra start på måndags morgon.
kl är nu00:23 såja lägger mig nu!så ses vi imorgon
jäsp
God morgon Barnbarnen..så du tänker inte komma in något idag?
God morgon alla jag hoppas verkligena att dagen inte blir som igår utan att den blir lugn och fridfull.Det ska visst bli fint väder så då blir det gräsklippning som jag skulle gjort igår men hann aldrig med. Ha en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jo det är klart jag kommer in när jag vaknar Cristine

God morgon alla och hör hur fåglarna kvittar och hur alla skratten klingar denna måndagsmorgon 
/kram
Godmorgon, nu har gröten landat i magen, så nu kommer resten av dagen
att gå som smort.
Mulet och lite blåsigt idag.
Ha det gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!
Måndag och en helt ny vecka ligger och väntar!
Ha det gott!
Idag hoppas, hoppas, hoppas jag att jag ska få ett samtal från biståndshandläggaren där hon säger att det finns ett korttidsboende för mamma. Jag försöker att inte hoppas för mycket så att jag inte ska bli för besviken om det inte blir av, men det är svårt att låta bli att hoppas i alla fall.
Hejjjj Skriker jag till efter kommande…
Asta.kan bara sitta här o hålla tummarna…
Lena.P är jag i verkliga livet.
God Morgon 
Måste rusa, kanske hinner in här ikväll igen 
Gomorron!
Grått, blåst och 8 + är det här idag. De stora askarnas löv börjar att täcka gräsmattan. Hoppas det blir torrväder så det går smidigt att mala sönder dem med gräsklipparen!
Idag blir det en tur till skogen, mycket att kolla nu inför älgjakten så att alla pass och jakttorn är ok.
Ha det bra idag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

God morgon!
Som sagt, tiden går fort och nu har vi fått en ny vecka till skänks. Bäst att vårda den efter bästa förmåga!
Trevlig måndag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Halååå!
Roligt att se så många uppe, själv har jag varit ute och grävt upp några blommor, jag är rädd att de inte ska tåla så mycket frost.Rosorna var väldigt dyra så jag vill inte att de fryser ihjäl. Sol men svarta moln i horisonten.
Godmorgon,
Lite halvsur idag. Surt att stiga upp. Surt att skiljas från särbon. Surt att vara på sura företaget.
Kanske ska försöka vara lite basisk istället så att ph-värdet rättar till sig…
Ha en bra dag!
#14 Puman … titta på #13:s vackra och underbara ros och det börjar med att smådra lite i dina läppar.
Le och världen ler tillbaka
/kram
Godmiddag!
Nu är jag stolt fadder till mitt lilla barnbarn som döptes i går. 
När de sjöng "Du vet väl om att du är värdefull" hade jag svårt att hålla tårarna borta.
Har fått undan helgens "akuta" högar som låg på mitt skrivbord så nu kommer veckan att gå hur bra som helst. 
#14 Tänk glada tankar, så blir det en bra dag ska du se!
Ha en härlig måndag!
Zabelle
Inget besked om korttidsboende idag. Kanske imorgon
"Får jag lämna dessa plommon
jag mår inte riktigt bra!
Dessa plommon har jag fått av tant Greta…
De är surare än sin avsändarinna, tycker jag
och det vill svärd till att få mig att dem äta
Det ena det är gult och det andra det är blått
men det tredje vill jag helst ej förtära
Det är så rysligt fult, det kan aldrig smaka gott
Det har legat här rätt länge, min kära!"
Denna tycker jag är sååå bra. När man känner sig lite sur.
Då kan man tänka på plommon och tant Greta.

…Jag skäms såååååååååååååååå,att jag skrivet,att…..JAG MÅR SÅ BRA O TYCKER,ATT ALLT ÄR HELT OK…som jag skulle inte har rätt till det,men det har jag o det vet jag också….Fast det är så lätt att unvika om,att håjta till om det är så bra,men nu har jag gor det.
Hoppas,att dina känslor lättar till Bergspoman,annars är faran,att du förvandlar till citron
Hoppas att ni alla har bra dag hur den än har börjat.
#20 Haha, den kan vara bitsk sarkastisk giftig och riktigt snuskig ibland 

God middag!
Mulet blåsigt och löven faller i allt snabbare takt, luften känns lite kallare så det är höst.
En vacker årstid, i stället för blommor så får vi glädja oss åt att träden blir allt vackrare vartefter dom skiftar färg.
Ska snart till jobbet och vare sig ni är på glatt eller surt humör så önskar jag er en fin fortsättning på dagen
God eftermiddag!
Försärkt ute rum inför vintern o hunnit med en runda i skogen med Silver under förmiddagen.
Nu lite mat och vila innan det bär av på rallylydnadskurs ikväll.
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godeftermiddag
Lever just nu i kaos då duschhörnan ska rivas ut och ersättas med nytt och friskt material, fritt från mögel ocg fukt. Jag ber en bön att allt ska gå smidigt enligt planerna, för vi kan varken duscha eller tvätta förrän allt är klart 
ha en fortsatt skön måndag alla! 
#21 Du är som oss alla andra vill säga *gapskratt*
#25 Bara du har vatten att värma upp så klarar du dig ett bra tag 
God kväll alla!
¤13
hallå Cristine har du grävt opp rosorna .Jag har tänkt gräva opp mina två rosor en av dem på minner om din fina ros.
Jag fick den i morsdags present och den var dyr,vill gärna bevara den,
den är otroligt vacker.Kan man gräva opp den och plantera om den i en kruka och ställa den inne under vintern?Jag vill ju inte att han fryser i hjäl.Jag har så dålig erfarenhet av rosor,älskar rosor köper gärna och har på bordet likaså tulpaner.Bara en undran så här på måndags kvällen.tack på för hand .
¤25 hoppas allt går bra med duchen.Men den som vääntar på nåt gott